Investice do reklamy a propagace jsou v době vysoce proměnlivého tržního i konkurenčního prostředí už samozřejmostí. Nové e-shopy rostou jako houby po dešti a každý z nich bojuje o své místo na trhu. Hlavní souboje se odehrávají ani ne tak na poli businessu, jako spíš na poli marketingu.
Co je lepší? Bannery, články, inzerce v novinách a časopisech nebo reklama v televizi nebo v rádiu? A jak to změřit? Březnová E-Business Akademie se bude věnovat efektivitě různých mediatypů v komunikačním mixu. Chcete vědět, jak to dělají velké e-shopy? Inspirujte se už ve středu 23. března v Praze.

Myslíte si, že je komunikační mix vašeho e-shopu účinný? A jak to vidí zákazníci? Podíváme se na to, jak se mění objem reklamních investic e-shopů. Řekneme si, jaká je nejúčinnější reklama z pohledu e-shopů, zákazníků i monitoringu investic.

Nemáte zkušenosti s reklamou na mobilních zařízeních? Myslíte si, že se vám nevyplatí? Ukážu vám rozdíly v chování zákazníků a inzerentů z různých částí světa. Inzerce na mobilních zařízeních má smysl.

Jste přesvědčeni o efektivitě svých internetových kampaní? Pojďme společně sundat „růžové brýle“. Podíváme se na to, jak se měnil pohled Alza.cz na vnímání čísel z online reklamních kampaní.

Nezapomínejme na základní otázky při měření efektu mediatypů. Co chceme měřit a jaká máme očekávání. Framework See – Think – Do – (Care). Znáte, ovládáte, funguje? Ukážeme si, jak přesně pomáhá v CZC.cz.
Dále se můžete těšit na přednášky zástupců Slevomat.cz a Mall.cz.
Seminář E-Business Akademie se bude konat ve středu 23. března od 14:00 hodin v Royal na Vinohradské 48, Praha 2. Sledujte program akce, který aktualizujeme a doplňujeme o nové řečníky.
Partner akce je Shopware, mediální partner je Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je Asociace pro elektronickou komerci. Akci za podpory Royal organizuje TUESDAY Business Network a produkuje vydavatelství Internet Info.