Hlavní navigace

Jsme digitálně přátelská banka pro firmy a podnikatele

Nastala doba inovací, robotizace a digitalizace, které ovládají trh napříč celým světem, a tak se i my k těmto trendům stavíme čelem a snažíme se měnit a přizpůsobovat své produkty a služby dle potřeb a očekávání, která firemní klienti od ČSOB mají.

Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Naším cílem je vytvořit banku, která svým klientům poskytuje nástroje pro usnadnění života i podnikání. Tuto aktivitu označujeme pojmem digitálně přátelská banka.

Pro firemní klienty a podnikatele jsme spustili novou webovou stránku (www.csob.cz/digitalne), prostřednictvím které je informujeme o našich zajímavých digitálních řešeních. Osobní a velmi profesionální vztahy s klienty jsou pro nás i nadále klíčové. Nenechali jsme si ale ujet digitální vlak, a díky tomu umožňujeme klientům řešit jednoduché úkony rychle, efektivně, online a s využitím moderních technologií.

Základním pilířem je elektronické bankovnictví ČSOB CEB, jež si i po třech letech fungování udržuje pozici leadera moderního firemního bankovnictví nové generace na českém trhu.

Mezi další klíčové služby, které nás odlišují od konkurence, patří průběžně rozšiřovaná Virtuální pobočka umožňující elektronickou komunikaci včetně podepisování a ukládání smluv. Vstoupit do ní lze nejen odkudkoli, ale také kdykoli. Klienti tak ušetří spoustu času, který mohou věnovat svému podnikání nebo osobním aktivitám. Virtuální pobočka ale není robot, s klientem vždy může komunikovat a řešit jeho požadavky bankéř, který je však vybaven digitálními technologiemi tak, aby pracoval efektivněji.

Navíc s aplikací CEB Mobile  mohou firemní klienti funkce elektronického bankovnictví ovládat kdykoli a kdekoli.

Čtenáři na webu najdou ale i řadu dalších zajímavých informací vztahujících se k digitálním řešením. Tomáš Stegura, ředitel Digitalizace a architektury ČSOB, například prozrazuje, jak dobře nastavená digitální komunikace umí výrazně šetřit čas a peníze. Podobné prakticky zaměřené články budou na webu postupně přibývat, podnikatelům se tedy vyplatí se na stránky vracet.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).