Hlavní navigace

Lov kvalitních zaměstnanců startuje na PR Summitu. Zaměřuje se na HR.

Zaměstnanci ve vodách dnešního trhu práce moc neberou. Abyste chytili ty nejlepší, musí se na háčku pohupovat opravdu zajímavá nabídka. Aneb Jak se stát zaměstnavatelem snů?

Doba čtení: 3 minuty

To se dozvíte už 12. září na konferenci PR Summit 2018, která má tentokrát téma PR pro HR. Zvyšte své šance na kvalitní úlovky a přijďte se inspirovat HR marketingem úspěšných společností napříč českým trhem.

Na jaká témata se můžete těšit?

Dražší školení, vyšší mzdy, lepší auta, větší okna. Na přesyceném pracovním trhu se zaměstnavatelé předhánějí v nabídce nadstandardních benefitů. V Alza.cz se rozhodli vydat proti proudu a zaměstnancům nabízejí úplně jiné výhody. Jaké? To se dozvíte od Marka Premuse, HR Directora Alza.cz.

Jak se dělá employer branding v tak rychle rostoucích firmách, jako je Rohlik.cz? A proč je důležité nadchnout zaměstnance pro práci i firemní kulturu? To bude téma Martina Svobody, HR Business Partnera Rohlik.cz.

O tom, že spokojenost zaměstnanců, spokojenost zákazníků, vnímání značky i obchodní výsledky jsou dílky brandové skládačky, kterou dává dohromady hned několik oddělení, bude mluvit Ivana Šedivá, marketingová ředitelka McDonald's ČR. Jak na to jdou v Mekáči?

Lenka Čábelová, PR Manager v MICROSOFT, si vezme na mušku práci mimo kancelář. Flexibilita si žádá změnu pracovní kultury. Protože když se s kolegy vidíte jen občas, potřebujete se potkat jinde než u stolu. Ale jak to nejlépe nastavit?

Společnost FlixBus inovuje tradiční odvětví autobusové dopravy v době, kdy je na trhu nedostatek řidičů. Jaká musel překonat komunikační úskalí? Nám řekne Martina Čmielová.

Zaměstnanci Provident Financial jsou dle výzkumů spokojení. Lidé mimo firmu ale vnímají značku přes produkt a brand je tak spojen s negativními emocemi. Co s tím? To vám prozradí HR ředitel Lukáš Polc.

Změnu přístupu k HR představí i zástupce Policie České republiky Michal Bureš.

Jaderná energie je bez nadsázky výbušné téma a skýtá pro brandbuilding pořádnou výzvu. Jak Češi vnímají jaderné elektrárny Dukovany a Temelín? A jak se jejich vztah k nim formoval? Petr Šuleř, vedoucí Útvaru jaderné komunikace, vás provede výjimečnými metodami a dlouhodobými komunikačními cíli jaderných aktivit společnosti ČEZ.

Pohled z obou stran, zadavatele i agentury

Zajímavý formát bude mít přednáška, během které se na jednom pódiu potkají zadavatel i realizační agentura. O fungování spolupráce Pábení a Adastra a správném cílení na potřeby uchazečů budou mluvit kreativní ředitelka Maru Kortanová a HR marketérka Šárka Bláhovcová.

Jan Kučmáš, Prezident Výkonné rady APRA, porovná český a zahraniční trh PR služeb.

Globální trendy, strategie v oboru a pojmy jako  Employer Value Proposition představí zahraniční řečník Karl-Johan Hasselström z Universum Global.

Lenka Šilerová z Ipsos vám ukáže, jak moc se liší nábor generace Y a Z, které předpokládají stále větší volnost a jsou ochotní stále méně pracovat.

A to rozhodně není všechno! Více se dozvíte v programu. Rozviřte s námi stojaté vody pracovního trhu a posuňte svou firmu o krok blíž ke statutu lovebrandu. Nadcházející sezóna už vás nezaskočí.

Neváhejte a zapište si do kalendáře: Středa 12. září 2018 od 9:00 – PR Summit 2018, Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha. Registrovat se můžete online.

Pořadatelem a odborným garantem konference je APRA. Hlavním partnerem akce je Provident Financial, dalšími partnery pak České Radiokomunikace, DDeM a Market Locator. Mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci produkčně zajišťuje společnost Internet Info.