Hlavní navigace

Nominovaní v anketě Křišťálová Lupa–Cena českého Internetu čekají na vaše hlasy

Poděkujte svým oblíbencům za jejich tvorbu hlasováním v anketě, která vybírá to nejlepší z české internetové scény.

Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

14. ročník oblíbené ankety už zná své nominované, nyní je na čase vybrat z projektů, které se dostaly do finále, svého favorita.  Hlasovací formulář můžete vyplnit do 30. října.

Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen vítězům se uskuteční 21. listopadu v Divadle Archa.

Internetová veřejnost vybírá vítěze v sedmi kategoriích: 

• Cena popularity
• Internetové obchodování
• Nástroje a služby
• One (wo)man show
• On-line video
• Zájmové weby
• Zpravodajství a publicistika

Kdo čeká na vaše hlasy? Například Heureka.cz, Twisto, Bezrealitky.cz, Fakturoid.cz, GoOut, Liftago, Aktuálně.cz, iRozhlas.cz, CzechCrunch, Pacholek.com, 365tipů.cz, Deník N, Mall.tv, Život za zdí, Voxpot nebo Krvavá léta. Jaké další projekty se probojovaly do finále? Projděte si web ankety, seznamte se se všemi nominovanými a vybírejte to nejlepší.

Na výsledcích ankety se podílí také odborná porota, složená z osobností mediálního, internetového i business světa.

Odborná porota rozhoduje o pořadí v těchto kategoriích:

• Anticena
• E-commerce inspirace 
• Globální projekty českých tvůrců
• Marketingová inspirace 
• Obsahová inspirace
• Osobnost roku 
• Projekt roku
• Veřejně prospěšná služba – cena České televize

Anketu Křišťálová Lupa 2019 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery akce jsouActive24, Bird & Bird a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, ChivasSchweppes a Vinařství Válka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).