14. ročník oblíbené ankety už zná své nominované, nyní je na čase vybrat z projektů, které se dostaly do finále, svého favorita. Hlasovací formulář můžete vyplnit do 30. října.
Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen vítězům se uskuteční 21. listopadu v Divadle Archa.
Internetová veřejnost vybírá vítěze v sedmi kategoriích:
• Cena popularity
• Internetové obchodování
• Nástroje a služby
• One (wo)man show
• On-line video
• Zájmové weby
• Zpravodajství a publicistika
Kdo čeká na vaše hlasy? Například Heureka.cz, Twisto, Bezrealitky.cz, Fakturoid.cz, GoOut, Liftago, Aktuálně.cz, iRozhlas.cz, CzechCrunch, Pacholek.com, 365tipů.cz, Deník N, Mall.tv, Život za zdí, Voxpot nebo Krvavá léta. Jaké další projekty se probojovaly do finále? Projděte si web ankety, seznamte se se všemi nominovanými a vybírejte to nejlepší.
Na výsledcích ankety se podílí také odborná porota, složená z osobností mediálního, internetového i business světa.
Odborná porota rozhoduje o pořadí v těchto kategoriích:
• Anticena
• E-commerce inspirace
• Globální projekty českých tvůrců
• Marketingová inspirace
• Obsahová inspirace
• Osobnost roku
• Projekt roku
• Veřejně prospěšná služba – cena České televize
Anketu Křišťálová Lupa 2019 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery akce jsouActive24, Bird & Bird a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas, Schweppes a Vinařství Válka.