Hlavní navigace

Podnikání v době lockdown? Převeďte účetnictví do online světa s Trivi

Už je jasné, že letošní rok ovládne jediný fenomén – Covid 19. Nejvíce jsou postiženi podnikatelé a firmy.
26. 10. 2020

Sdílet

I když jsou zasaženi všichni lidé, nejvíce celou situaci odnášejí podnikatelé a jejich firmy. Ano, najdou se směry podnikání, kterého se to netýká. Oproti tomu je řada odvětví podnikání, která řádění viru odolávají s vypětím sil. Mnoho z takto zasažených podnikatelů muselo reagovat změnou svého zaměření, kdo mohl a měl potřebné kapacity, přesunul se do ecommerce sféry. Ale online svět přináší možnosti každému modernímu podnikateli, který si chce v těžké době ulehčit při své práci a podnikaní. S účetní firmou Trivi můžete v klidu převést do online i své účetnictví a jeho zpracování přenechat na jeho týmu odborníků.

A proč si vybrat právě Trivi?

Účetní společnost Trivi zaznamenává už od počátku pandemie zvětšený zájem podnikatelů o online účetnictví. Ať už z toho důvodu, že majitelé firem volí zdravotně bezpečnější variantu zpracování účetnictví nebo také proto, že je to časově méně náročnější pro ně samotné. Ve výsledku se jedná o moderní a efektivní způsob, jak ve své firmě vést účetnictví v jakékoli době. Jen prozatím nebylo zvykem se touto cestou vydávat, teď je vše jinak. 

Trivi je online účetní firmou s týmem účetních a daňových specialistů, kteří se postarají o vaši účetní agendu online, prostřednictvím moderních technologií, tj. portálu a mobilní aplikace, jež si Trivi samo vyvíjí a je v oblasti zpracování online účetnictví leaderem trhu. Prostřednictvím portálů a aplikací jste neustále ve spojení ve svou kmenovou účetní, předáváte doklady, vystavujete faktury nebo sledujete své příjmy a výdaje.

Opravdové online účetnictví!

Doklady už tedy nemusíte nosit v igelitce a dojíždět za svou účetní nebo je předávat poslíčkovi. Přístup do portálu máte 24/7 a odkudkoliv. Pro přesné výsledky vašeho podnikání si můžete také generovat finanční přehledy. Hlavní je, že je vše v elektronické podobě, online a uložené v cloudu. Veškeré systémy i aplikace jsou zdarma, součástí samotných účetních služeb. Systém Trivi a jeho aplikace jsou vhodné i pro podnikatele provozující e-shop, Trivi je totiž kompatibilní se systémem Shoptet a nabízí jako standart připojení prostřednictví API.

Ochrana a jistota v podnikání

Trivi a.s. nabízí kvalitní služby a profesionální účetní i daňové poradce. Součástí služeb je také zastupování při komunikaci s úřady, úředních kontrolách a dalších legislativních úkonech. U Trivi získáte svou účetní, na kterou se můžete dlouhodobě spolehnout, nicméně v případě její dovolené nebo nemoci se o vaši agendu komplexně postará jiná informovaná účetní. Účetní a daňoví poradci Trivi ohlídají agendu daného podnikatele a vše odesílají a spravují bez jeho účasti, a to bez nepříjemného používání podnikatelovi datové schránky. Jedná se o komplexní péči, která je krytá pojištěním úkonů. Trivi ručí za svou práci. 

Kromě správy účetnictví si můžete v Trivi nechat zpracovat také mzdy svých zaměstnanců. Součástí této účetní firmy jsou i mzdový specialisté. Nezáleží na tom, zda máte jednoho nebo sto zaměstnanců, v Trivi si díky automatickým systémům poradí i s větším počtem. S Trivi máte účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňové poradenství online a fakturace online.

V případě, že se chcete dozvědět více, můžete jít na webu Trivi anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte na 800 80 60 40.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).