Hlavní navigace

Seznamte se efektivními nástroji pro vaše online podnikání

 Autor: Internet Info
Aktualizováno 22. 9. 2021 0:00
Představíme nástroje, které pomohu přivést zákazníka na požadovanou cestu webem a nastartovat váš eshop díky lepší cenotvorbě, zákaznickému servisu, komunikaci i expedici.
15. 9. 2021

Sdílet

Naše konference z cyklu Chytré podnikání vám ukáže efektivní nástroje v e-commerce, které pomohou zlepšit cestu zákazníka vaším e-shopem, to znamená přivést ho tam, kam potřebujete, a zároveň přispět k jeho spokojenosti. Podíváme se na téma webové analytiky, i třetích stran, a na to, jak zákazníky motivovat k dokončení nákupu, na cestu k lepší cenotvorbě i způsoby zefektivnění expedice. 

Do jakých témat se už 14. října opřeme?

  • Cenotvorba

  • Cesta spotřebitele napříč e-shopem

  • Chytré vyhledávání na webu

  • Reklamní kanály a nastartování růstu v e-commerce

  • Expedice jako cesta k zákazníkovi a zisku

  • Zákaznický servis e-shopů

S kým se na akci potkáte a o jakých nástrojích budeme mluvit? 

Jak nastavit správnou cenu produktů na e-shopu

Cena hraje klíčovou roli při rozhodování zákazníka o tom, zda u vás nakoupí nebo ne. Jak ji ale správně nastavit? A je ta nejnižší cena ta nejsprávnější? To se dozvíte od Petra Bláhy z Disivo. Z přednášky si navíc odnesete sadu konceptů na zlepšení vaší cenotvorby, které můžete použít hned další den. 

Jak správně získávat a hlavně vyhodnocovat data o zákaznících

Klíčem v každém businessu jsou data a měření. Čím víc dat o svých zákaznících máte, tím lépe je poznáte a tím lépe můžete reagovat na jejich potřeby. Michal Vošahlík z Digital Vision vám ukáže nástroj, díky kterému dokážete všechna vaše data o zákaznících správně zanalyzovat a vyhodnotit. 

Jak co nejlépe využít chytré vyhledávání 

Václav Soukup z MEDIA FACTORY si posvítí na to, jak i ve výsledcích vyhledávání můžete uživatelům strategicky předložit obsah podle toho, co vy jim potřebujete ukázat, a jak využít feedback, který vám statistiky vyhledávání dávají, k dalšímu rozvoji vašeho podnikání. 

Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka

Pomocí jednoduché automatizace můžete zefektivnit expedici i samotné doručování zboží a nabízet tak svým zákazníkům vyšší komfort nakupování. Zefektivněním logistických procesů samozřejmě ušetříte čas i peníze.  Systém expedice Balíkobot.cz představí Pavel Kročák.

Klíčem k úspěchu je spokojený zákazník

Adam Koudelka z Comdata Czech bude mluvit o tom, jak komunikovat se zákazníkem, na co se při komunikaci zaměřit a jak díky fungujícímu zákaznickému servisu zvýšit jeho loajalitu a prodeje až o 50 procent. Zároveň otevře téma využití chatbotů v zákaznické péči, jejich výhody i případná rizika.

Praktické a efektivní nástroje jsou nezbytným pomocníkem každého e-shopaře. Přijďte se s nimi seznámit na konferenci Efektivní nástroje pro e-commerce. Sejdeme se 14. říjnaHotelu Jalta na Praze 1 v 9 hodin. 

Další přednášky o efektivních nástrojích v e-commerce budeme postupně doplňovat a najdete je na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat.

Generálním partnerem akce je Amazon Czech Republic Services, dalšími partnery pak Balíkobot.cz, Disivo, MEDIA FACTORY GROUP a UPgates. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je odborný server Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).