Naše konference z cyklu Chytré podnikání vám ukáže efektivní nástroje v e-commerce, které pomohou zlepšit cestu zákazníka vaším e-shopem, to znamená přivést ho tam, kam potřebujete, a zároveň přispět k jeho spokojenosti. Podíváme se na téma webové analytiky, i třetích stran, a na to, jak zákazníky motivovat k dokončení nákupu, na cestu k lepší cenotvorbě i způsoby zefektivnění expedice.
Do jakých témat se už 14. října opřeme?
-
Cenotvorba
-
Cesta spotřebitele napříč e-shopem
-
Chytré vyhledávání na webu
-
Reklamní kanály a nastartování růstu v e-commerce
-
Expedice jako cesta k zákazníkovi a zisku
-
Zákaznický servis e-shopů
S kým se na akci potkáte a o jakých nástrojích budeme mluvit?
Jak nastavit správnou cenu produktů na e-shopu
Cena hraje klíčovou roli při rozhodování zákazníka o tom, zda u vás nakoupí nebo ne. Jak ji ale správně nastavit? A je ta nejnižší cena ta nejsprávnější? To se dozvíte od Petra Bláhy z Disivo. Z přednášky si navíc odnesete sadu konceptů na zlepšení vaší cenotvorby, které můžete použít hned další den.
Jak správně získávat a hlavně vyhodnocovat data o zákaznících
Klíčem v každém businessu jsou data a měření. Čím víc dat o svých zákaznících máte, tím lépe je poznáte a tím lépe můžete reagovat na jejich potřeby. Michal Vošahlík z Digital Vision vám ukáže nástroj, díky kterému dokážete všechna vaše data o zákaznících správně zanalyzovat a vyhodnotit.
Jak co nejlépe využít chytré vyhledávání
Václav Soukup z MEDIA FACTORY si posvítí na to, jak i ve výsledcích vyhledávání můžete uživatelům strategicky předložit obsah podle toho, co vy jim potřebujete ukázat, a jak využít feedback, který vám statistiky vyhledávání dávají, k dalšímu rozvoji vašeho podnikání.
Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka
Pomocí jednoduché automatizace můžete zefektivnit expedici i samotné doručování zboží a nabízet tak svým zákazníkům vyšší komfort nakupování. Zefektivněním logistických procesů samozřejmě ušetříte čas i peníze. Systém expedice Balíkobot.cz představí Pavel Kročák.
Klíčem k úspěchu je spokojený zákazník
Adam Koudelka z Comdata Czech bude mluvit o tom, jak komunikovat se zákazníkem, na co se při komunikaci zaměřit a jak díky fungujícímu zákaznickému servisu zvýšit jeho loajalitu a prodeje až o 50 procent. Zároveň otevře téma využití chatbotů v zákaznické péči, jejich výhody i případná rizika.
Praktické a efektivní nástroje jsou nezbytným pomocníkem každého e-shopaře. Přijďte se s nimi seznámit na konferenci Efektivní nástroje pro e-commerce. Sejdeme se 14. října v Hotelu Jalta na Praze 1 v 9 hodin.
Další přednášky o efektivních nástrojích v e-commerce budeme postupně doplňovat a najdete je na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat.
Generálním partnerem akce je Amazon Czech Republic Services, dalšími partnery pak Balíkobot.cz, Disivo, MEDIA FACTORY GROUP a UPgates. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je odborný server Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.