Hlavní navigace

Seznamte se s nástroji v marketingu online

První ročník online konference Nástroje v marketingu představí řadu praktických nástrojů, které můžete ve své firmě ihned využít.
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Chcete se zdokonalit v oblasti marketingu? Skvělou příležitost přináší zbrusu nová konference Nástroje v marketingu. Seznamte se s programem, který cílí na praktické nástroje, jenž mohou výrazně zlepšit vaše výsledky.

Představíme si například nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích, který významně ušetří čas, nebo pravidla pro vypracování brand manuálu, díky kterému se vaše značka vyšvihne mezi ty nejžádanější na trhu. Konference Nástroje v marketingu proběhne 26. května online.

Těšit se můžete na tyto přednášky:

Výkonnější e-mailing? Jednoduše automatizovaně

Jak přestat rozesílat klasické newslettery, které mají na klienty nedostatečný dopad, a zefektivnit své e-mailingové kampaně? Výraznou změnu mohou přinést automatizované e-mailové kampaně propojené s dalšími kanály. Jak se na e-mail marketing dívat globálněji a využít všech možností prozradí Ondřej Ratajský ze SmartEmailing.

Jak plánovat obsah na sociálních sítích a ušetřit tak 40 % času? 

Kontentino je nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích. O tom, jak získat více času třeba na kreativitu, jak dobře plánovat příspěvky nebo jak zjistit, jaký obsah je nejvýkonnější, bude mluvit Hana Nováková.

Jak ujistit zákazníka v online prostředí, že se věnujeme právě a jen jemu?

Ekaterina Obolenskaya a Daniel Urminský ze společnosti Isobar představí účastníkům pokročilé funkcionality jedné z nejrozšířenějších platforem pro omnikanálovou zákaznickou komunikaci, konkrétně se zaměří na nástroje pro personalizovanou komunikaci.

Analýza klíčových slov: jak ji zpracovat a kdy dává smysl? 

Jak komplexně nahlížet na analýzu klíčových slov, kdy dává smysl se do ní pustit a jak správně využít data, která díky ní získáme, poradí Filip Podstavec, který působí ve společnosti Marketing Miner.

Na webu konference se již teď můžete seznámit s celým programem a všemi spíkry. Pro účast stačí jen vyplnit jednoduchý přihlašovací formulář. Připojte se k nám 26. května a naučte se využívat nové online technologie i ve své praxi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).