Hlavní navigace

Tipy, jak co nejlépe využívat sociální sítě

Ze všech stran slyšíme, že sociální sítě je nezbytné využívat při každém podnikání. Jenže jaké jsou ty nejvhodnější a jak je co nejlépe využít?

Doba čtení: 2 minuty

Mám nebo nemám mít profil na Facebooku? V čem mi může pomoci Twitter? A co  Instagram, má smysl tam dávat fotky? Budu pak mít víc zákazníků? Vydělám víc? O sociálních sítích a jejich využití bude řeč na říjnové konferenci Czech Internet Forum.

Na Facebooku jsme tak nějak všichni. Ale kdy je vhodné použít Instagram, kdy Pinterest? O tom bude mluvit Jan Sladovník z MAFRA.

V Taste of Prague vsadili na Instagram. O tom, jak se vypořádat s tvorbou obsahu pro dvojí publikum (české a zahraniční) a jak se dostat na 50 tisíc sledujících, bude mluvit jeho zakladatel Jan Valenta.

Péče o zákazníky je samozřejmě na prvním místě. Uvažujete třeba o využití chatbota? Jak na to, aby zákazníkům nejen pomáhal, ale aby je i bavil? Zkušenosti s chatbotem Andrejkou, která dostala dokonce už i pozvání na rande, prozradí Daniel Klíma z Queens.

Chcete udělat masivní digitální kampaň a nemáte peníze? Pak zkuste něco netradičního, třeba Musical.ly. S konkrétním příkladem jeho využití v kampani pro značku Sýr a Křup vystoupí Tereza Kučerová z KINDRED GROUP.

A to rozhodně není vše. Na Czech Internet Foru budete mít jedinečnou příležitost slyšet příběhy těch, kteří se svým podnikáním uspěli i za hranicemi naší republiky. Vystoupí třeba Marek Sacha, který před lety rozjížděl Rohlík.cz a dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Dále Ivan Kuckir, tvůrce grafického editoru Photopea, který využívá už milion lidí. A Dan Vávra poví o globálním úspěchu kultovní hry Kingdom Come: Deliverance. A program je plný dalších zajímavých řečníků, podívejte se sami.  Těšíme se na vás 16. října v Národním domě na Vinohradech.

Partnery akce jsou společnosti Acomware, Active24, HyperMedia, Internet BillBoard, LCG New Media, PayU, Queens, R2B2, Rakuten Viber a Reinto.  Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Tyinternety.cz. Pořadatelem akce je server Lupa.cz a produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.