Hlavní navigace

Kabinet pro standardizaci, o.p.s.

Firma Kabinet pro standardizaci, o.p.s., obecně prospěšná společnost. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou O 696, Městský soud v Praze.
Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Základní údaje o subjektu

IČ:

28984072

Sídlo:

Pod altánem 99/103, Praha Strašnice (Praha 10), 100 00

Právní forma:

Obecně prospěšná společnost

Datum vzniku:

24. 11. 2009

DIČ:

CZ28984072

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
velikostní kat. dle počtu zam. 1 - 5 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

9499 Činnosti ostatních organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů j. n.

Obchodní rejstřík

Spisová značka

O 696, Městský soud v Praze

Obchodní firma

Kabinet pro standardizaci, o.p.s. od 24. 11. 2009

Právní forma

Obecně prospěšná společnost od 24. 11. 2009

adresa

Pod altánem 99/103
Praha 10000 od 12. 4. 2014

adresa

Budějovická 638/73
Praha 4 14000 do 12. 4. 2014 od 24. 11. 2009

Předmět podnikání

Společnost plní tyto obecně prospěšné činnosti a poskytoje obecně prospěšné služby: a. Mezi zainteresované skupiny spotřebitelů a jejich asociace, včetně specificky zaměřených skupin (nevidomí, zdravotně a tělesně hendikepovaní, senioři atd.) a mezi další účastníky trhu, kteří o takovou službu projeví zájem, šíří informace ... i. o plánech i konkrétních návrzích technických předpisů, ii. o plánech projednávání i konkrétních návrzích technických norem (národních, evropských, mezinárodních), včetně mandátů Evropské komise pro zpracování takových norem evropskými normalizačními komisemi, iii. o návrzích a koncepcích týkajících se metrologie, akreditace, posuzování shody aj., a to výdy s ohledem na jejich vliv na čistotu konkurenčního prostředí a na dopady na spotřebitele a jiné účastníky trhu s ohledem na bezpečnost, kvalitu a dostupnost výrobků a služeb. b. Vypracovává, případně se podílí na zpracování odborných stanovisek, připomínek a dalších vyjádření ve vztahu ke standardizaci, a to na základě sledování potřeby účastníků trhu a uživatelů technických norem s důrazem na ochranu zájmů spotřebitelů s cíl em prosadit jejich oprávněné požadavky při tvorbě evropských, mezinárodních a národních technických norem a ve vztahu k dalším oblastem standardizace. i. Zpracovává připomínky a podněty k návrhům technických norem na všech úrovních a k mandátům na zpracování norem, s přihlédnutím k prioritám či zájmu spotřebitelů, popř. partnerů; ii.Zpracovává náměty a podklady či části komplexních či dílčích studií českých, evropských, mezinárodních a jiných dokumentů ve vztahu ke standardizaci, či jíné produkty, např.usnadňující používání ČSN ( rešerše, publikace, komentáře, komentovaná znění ČS N apod.) např. pro ANEC ( Evropská organizace pro podporu zastoupení spotřebitelů ve standardizaci ), pro národní normalizační orgán, či pro jiné subjekty; iii. Zajišťuje spolupráci a koordinuje postoje s ostatními spotřebitelskými, popř. i dalšími veřejně prospěšnými organizacemi; iv. Vytváří potřebné komunikační kanály a formy spolupráce, včetně dosahování společných postojů s dalšími zájmovými skupinami v oblasti uživatelů norem a dalších oblastí standardizace, prioritně se zaměřením na malé a střední podnikání; c. Podílí se na tvorbě evropských a mezinárodních technických norem včetně osobní či korespondenční účasti expertů a zajišťuje účast na zasedáních pracovních orgánů národních, evropských a mezinárodních organizací normalizačních a dalších orgánů ve vztahu ke standardizaci; v tomto smyslu a za tímto účelem i. Podílí se na sestavování plánů technické normalizace; ii. Zajišťuje a podporuje expertní účast a spolupráci v evropských pracovních orgánech, a to podle situace buď přímým zastoupením expertů Společnosti či partnerských organizací anebo, přednostně, zapojením do pracovních orgánů ANEC; iii. Zajišťuje či podporuje odborně činnost v řídících orgánech ANEC, pokud k tomu dostane od českých spotřebitelských organizací zmocnění; iv. Zajišťuje či podporuje odborně činnost v jiných řídících, poradních a jiných orgánech ve vztahu k dalším standardizačním činnostem a procesům na národní a evropské úrovni, pokud k tomu dostane od českých spotřebitelských organizací zmocnění; d. Provádí informační, vzdělávací a další odborné činnosti, např. poradenské, konzultační, a vydavatelsko-publikační zaměřené na uživatele technickým norem, a to zejména z řad spotřebitelů, ale i na zájemce z řad spotřebitelů, ale i na zájemce ze soukromo právní sféry, zainteresované státní orgány, úřady a organizace, s cílem podílení se na zajišťování systematického vzdělávání uživatelů včetně spotřebitelů a zpracovatelů technických norem ve všech oblastech standardizace. od 24. 11. 2009

Dozorčí rada

3 fyzické osoby

Lenka Bergmannová

předsedkyně dozorčí rady

První vztah: 28. 2. 2019

vznik členství: 3. 12. 2018

vznik funkce: 4. 12. 2018

Šlikova 1099/11, Praha, 169 00, Česká republika

Další vztah k této osobě

Ing. Ladislav Polák

místopředseda

První vztah: 14. 7. 2018

vznik členství: 24. 11. 2009

vznik funkce: 24. 11. 2009

Machovická 1687, Praha, 190 16, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Ing. Jaroslav Prachař

člen

První vztah: 24. 11. 2009

vznik členství: 24. 11. 2009

vznik funkce: 24. 11. 2009

Bálkovická 136, Poříčí nad Sázavou, 257 21, Česká republika

Historické vztahy

Petr Krejcar

předseda

První vztah: 16. 8. 2014 - Poslední vztah: 28. 2. 2019

vznik členství: 24. 11. 2009

zánik členství: 19. 9. 2018

vznik funkce: 24. 11. 2009

zánik funkce: 19. 9. 2018

Karolíny Světlé 2139, Dvůr Králové nad Labem, 544 01, Česká republika

Petr Krejcar

předseda

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 16. 8. 2014

vznik členství: 24. 11. 2009

vznik funkce: 24. 11. 2009

K. Světlé 2139, Dvůr Králové nad Labem, 544 01, Česká republika

Ing. Ladislav Polák

místopředseda

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 14. 7. 2018

vznik členství: 24. 11. 2009

vznik funkce: 24. 11. 2009

Machovická 1687, Praha 9, 190 16, Česká republika

Ing. Ladislav Polák

místopředseda

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 14. 7. 2018

vznik členství: 24. 11. 2009

vznik funkce: 24. 11. 2009

Machovická 1687, Praha 9, 190 16, Česká republika

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Libor Dupal

První vztah: 3. 4. 2013

Zelená 1997/23a, Praha, 160 00, Česká republika

Další vztahy firmy Kabinet pro standardizaci, o.p.s.

3 fyzické osoby

Ing. Jiří Molák

předseda správní rady

První vztah: 28. 2. 2019

vznik členství: 22. 6. 2016

vznik funkce: 4. 12. 2018

Tibetská 807/5, Praha, 160 00, Česká republika

David Šmejkal

člen správní rady

První vztah: 28. 2. 2019

vznik členství: 3. 12. 2018

Na hlídce 2412/10, Praha, 130 00, Česká republika

Irena Michalová

člen

První vztah: 3. 4. 2013

vznik funkce: 11. 9. 2010

Lamačova 911/29, Praha, 152 00, Česká republika

Historické vztahy

Ing. Libor Novák

předseda

První vztah: 2. 6. 2017 - Poslední vztah: 28. 2. 2019

zánik členství: 31. 12. 2018

vznik funkce: 24. 11. 2009

zánik funkce: 31. 12. 2018

Pertoldova 3380/39, Praha, 143 00, Česká republika

Ing. Jiří Molák

člen správní rady

První vztah: 2. 9. 2016 - Poslední vztah: 28. 2. 2019

vznik členství: 22. 6. 2016

vznik funkce: 22. 6. 2016

Tibetská 807/5, Praha, 160 00, Česká republika

Ing. Marek Toušek

místopředseda

První vztah: 29. 5. 2014 - Poslední vztah: 2. 9. 2016

zánik členství: 13. 6. 2016

vznik funkce: 24. 11. 2009

zánik funkce: 13. 6. 2016

V kapslovně 2761/4, Praha, 130 00, Česká republika

Ing. Libor Dupal

člen

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 3. 4. 2013

zánik členství: 10. 9. 2010

vznik funkce: 24. 11. 2009

zánik funkce: 10. 9. 2010

Zelená 23 A, Praha 6, 160 00, Česká republika

Ing. Marek Toušek

místopředseda

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 29. 5. 2014

vznik funkce: 24. 11. 2009

Vinořská 222, Radonice, 250 73, Česká republika

Ing. Libor Novák

předseda

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 2. 6. 2017

vznik funkce: 24. 11. 2009

Pertoldova 3380/39, Praha 4, 143 00, Česká republika

Ing. Libor Novák

předseda

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 2. 6. 2017

vznik funkce: 24. 11. 2009

Pertoldova 3380/39, Praha 4, 143 00, Česká republika

Sdružení českých spotřebitelů, z.ú.

První vztah: 23. 9. 2017

Pod altánem 99/103, Praha, 100 00

Dalších 6 vztahů k tomuto subjektu

Sdružení českých spotřebitelů, z.ú.

První vztah: 24. 11. 2009 - Poslední vztah: 23. 9. 2017

Pod altánem 99/103, Praha, 100 00

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 21. 12. 2009

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Činnost informačních a zpravodajských kanceláří
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Testování, měření, analýzy a kontroly
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 21. 12. 2009

Insolvenční rejstřík

  • Subjekt nemá žádný záznam v insolvenčním rejstříku.
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku či insolvenčního rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).