Hlavní navigace
největší server pro podnikatele v ČR
Články
Podcasty
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Zbývá jen
35 dnů
na
daňové přiznání
.
Pomůžou vám naše
chytré
formuláře
.
Podnikatel.cz
»
Seriály
»
Business Blog
Seriál Business Blog
RSS tohoto seriálu
151
–
180
/
182
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
7
Následující strana
Poslední strana
Už se zase nevejdeme. Sklady, místo, logistika. Co s tím?
Jsou to přesně 2 měsíce, co jsme si pronajali kanceláře v patře nad naším skladem, zdvojnásobili velikost skladu a už teď máme pocit, že se zase nevejdeme.
Milan Polák
25. 6. 2015
Co dělat s tím, když se vám na pozici programátora hlásí uklízečka?
Už se vám stalo, že na dveře vaší firmy zaklepal s prosíkem o práci někdo, koho byste nečekali? Anebo vám přišel životopis jak z jiného světa? Inu, nám ano…
Pavel Šigut
23. 6. 2015
Jaké klacky pod nohy hází e-shopy svým zákazníkům? Zmapovali jsme na příkladech
Přestože zákazník vložil zboží v e-shopu do nákupního košíku, stále není jisté, že nákup dokončí. Mnoho nedokončených nákupů ale mají na svědomí samy e-shopy.
Jan Penkala
16. 6. 2015
4 zaručené tipy, jak dokonale zapojit nového člena týmu ve vaší firmě
S novými zaměstnanci se často razí přístup „Hoďte ho do vody, naučí se plavat“. Nestresujte nové kolegy hned v začátcích a hoďte jim záchranný kruh. Vyplatí se.
Pavel Šmejkal
9. 6. 2015
Jste nervózní při obchodní prezentaci? Představte si publikum ve spodním prádle
Sami jsme se přesvědčili, že obchodní prezentace tvoří jeden z pilířů úspěchu. Vytvořit poutavou prezentaci a navíc ji dokázat „prodat“ ale není jednoduché.
Pavel Šigut
26. 5. 2015
Nejsme jako e-shop moc nadšeni, v jakém rozmezí doručuje balíky Česká pošta
Doručení balíku z e-shopu přesně na čas? Zavádí ho konkurence České pošty. Zatím však srabácky počkáme, jak se tato revoluce povede.
Milan Polák
12. 5. 2015
Proč jsme přestěhovali firmu z Brna do Prahy a proč je Praha jako nový svět
Praha je oproti Brnu v určitých aspektech jako nový svět. Podnikání v Praze doporučuji, ba dokonce trochu lituji toho, že jsme neexpandovali do Prahy dříve.
Pavel Šigut
5. 5. 2015
Složka „Hromadné“ v poště od Seznamu ničí e-mailing firem. Víme, jak z toho ven
V únoru nasadil Seznam.cz do e-mailu „hromadnou“ složku, čímž srazil výsledky e-mailingu firem. Existují ale způsoby, jak lze s poklesem účinně bojovat.
Ondřej Valuštík
28. 4. 2015
3 lekce Facebook marketingu z Asie
Když se řekne Asie, většině se vybaví země třetího světa, jež za Západem v obchodě a marketingu zaostávají. Žiji zde už 3 měsíce a každý den zažívám WOW efekt.
David Lörincz
21. 4. 2015
5 námětů, jak využít Evernote v podnikání
Cest a možností, jak si usnadnit podnikání, je celá řada. Mezi nimi třeba právě aplikace Evernote. Čtěte, jak vám může být během byznysu užitečná.
Daniel Gamrot
14. 4. 2015
Jak si splnit sny? Co pro to zkusit něco udělat?
Chci nové auto. Chci bydlet ve velké vile s bazénem. Chci se mít co nejlépe. A jestli mohu poprosit, tak abych pro to nemusel(a) nic moc dělat.
Milan Polák
7. 4. 2015
Jak jsem začínal podnikat aneb nejlepší nápady se rodí na WC
V rámci seriálu Business Blog sledujte vývoj podnikatelského nápadu Netspot.cz. Čtěte, jak se majitel Pavel Šigut dostal k podnikání a jak jeho projekt vznikl.
Pavel Šigut
31. 3. 2015
Další chybný výpočet odvodů živnostníků. Poslanec Šincl se spletl o jeden řád
Zástupci podnikatelů odmítají zasednout za jeden stůl s vládou do doby, dokud kritika živnostníků bude stavět na datech z vyhledávače.
Karel Havlíček
25. 3. 2015
„Jsem stálý zákazník, dej sem slevu.“ Má na to obchodník slyšet?
Nakupují u vás často a chtějí za to bonusy. Třeba právě v podobě slev. Vyslyšet, nebo nevyslyšet? Toť otázka.
Martin Matějka
24. 3. 2015
Výběr e-shopového řešení není taková sranda, jak si všichni myslí
Není týden, kdy by mi někdo neposlal e-mail či mi nezavolal se slovy „Potřebuji nové e-shopové řešení, poradíte mi jaké?“. Ono to ale není tak jednoduché.
Jan Kalianko
17. 3. 2015
S transakčními e-maily se potýkají i velké e-shopy. Chyby dělá třeba i Alza.cz
Zákazníci očekávají od e-shopů preciznost v tzv. transakční komunikaci, kdy je obchody informují o vyřízení objednávky. Ne vždy se to ale děje správně.
Jan Penkala
10. 3. 2015
Nepouštějte se do byznysu bezhlavě. Učte se efektivně plánovat. Víme, jak na to
Pokud chce člověk v podnikání něčeho dosáhnout, musí si umět věci naplánovat. Efektivnost a přirozenost jde ruku v ruce. Nepouštějte se do věcí bezhlavě.
Daniel Gamrot
24. 2. 2015
Další mrtvé koťátko: SEO optimalizace znovu v akci
Je už českým folklórem, že se tu věci dělají trochu po svém. Platí to i v online marketingu. Vy, jako potenciální klienti, si dávejte na podobné nabídky pozor.
Martin Matějka
10. 2. 2015
Vyzkoušejte chytré aplikace, které vám pomohou plně se soustředit na váš byznys
Člověka při práci stále něco rozptyluje. Odolat je kolikrát opravdový um. Jak na rozptylování vyzrát? Nabízí se řada technik, ale dokonce i moderních aplikací.
Daniel Gamrot
5. 2. 2015
Analýza klíčových slov: k čemu je a jak začít?
Internetové stránky, které člověk najde jen stěží, nemůžou dobře plnit svou funkci, i kdyby byly sebelepší. Rozpoznejte vyhledávací zvyklosti svých zákazníků.
Lukáš Pítra
28. 1. 2015
Jak proběhly Vánoce v českých e-shopech?
Vánoce jsou svátky klidu. Rozhodně ale ne pro provozovatele a zaměstnance internetových obchodů. Ti zažívají vrchol sezony. Jak to loni dopadlo?
Martin Matějka
26. 1. 2015
Konzultant váš byznys nepotopí, pomůže vám. Začněte ho konečně poslouchat
Když už dospějete ve své firmě či projektu k rozhodnutí, že potřebujete s rozvojem poradit, najmete si konzultanta. Ale měli byste ho poslouchat.
Martin Matějka
19. 1. 2015
Držte fanoušky své firmy na Facebooku soutěžemi. Poradíme, jak na ně
Soutěže na Facebooku jako nástroj, který udrží fanoušky vaší firmy, mohou fungovat. Držte se však doporučených rad, aby se neminuly účinkem.
David Lörincz
14. 1. 2015
11 tipů pro fungující práci na dálku
Může být práce na dálku nebo z domova efektivní stejně jako z kanceláře? Nabízíme několik tipů, které zajistí, aby to fungovalo.
Michal Martoch
13. 1. 2015
Zákazník e-shopu je „konzerva“. Dává přednost osobnímu odběru a dobírce
Způsobů platby v e-shopu a možností, jak dostat zakoupené zboží k zákazníkovi, je hned několik. Které patří mezi nejvyužívanější?
Martin Matějka
4. 12. 2014
Firma měla na Facebooku 70 tisíc fanoušků. Profil zrušila a vydělala na tom
EAT24 dala veřejně košem Facebooku, i přesto že měla na své stránce 70 tisíc fanoušků. Zrušení profilu se jí vyplatilo a inspirovala i další značky.
Ivan (Drago) Sárközi
26. 11. 2014
Recenze, fotky i videa. To všechno vám přivede zákazníka
Obsahový marketing má zbraně, kterými nemůžete zákazníka minout. Naučte je psát dobré recenze, oslňujte fotkami a šokujte videem. Už se vás nepustí.
Ivan (Drago) Sárközi
4. 9. 2014
10 matadorů odpovídá: Co s žádostmi od neznámých lidí na LinkedIn?
Dostáváte na LinkedIn pozvánky s předdefinovaným textem a žádostí o spojení od lidí, které jste nikdy neviděli? Přijímáte je? Ignorujete? Či zjišťujete důvod?
David Lörincz
22. 8. 2014
V e-shopu zákazníkovi nikdy nelžete o tom, co nabízíte
Konkurence se tváří, jak kdyby spolkla kyselý šťovík. My se usmíváme, říká šéfka e-shopu Spink.cz Eva Pavlíková, která prozradí, jak ona dělá e-byznys.
Eva Pavlíková
8. 8. 2014
Přestaňme fetovat na Facebooku fanoušky, lajky a komentáře
Opravdu je špatné kupovat fanoušky? Velký počet fanoušků pomůže jak podnikateli, tak zákazníkovi. Téhle drogy se jen tak nezbavíme.
David Lörincz
5. 8. 2014
151
–
180
/
182
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
7
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
AI jako spolehlivého kreativce a pomocníka v tvorbě obsahu představí Content First
Jak růst se svou značkou v digitální době 21. století?
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 28. 3. 2024
EUR
25,190
25,330
USD
23,400
23,580
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji