Hlavní navigace

AI jako spolehlivého kreativce a pomocníka v tvorbě obsahu představí Content First

Ilustrační obrázek Autor: Internet Info
Zjistěte, jak i malé firmy mohou využít AI a další inovativní nástroje k posílení své značky a k navázání hlubšího kontaktu se zákazníky. Konference slibuje aktuální trendy a novinky v tvorbě a distribuci obsahu.
27. 3. 2024

Sdílet

Umělá inteligence se stává nepostradatelným partnerem pro podnikatele všech velikostí. Letos se proto řečníci konference Content First zaměří na umělou inteligenci jako velkého pomocníka při tvorbě obsahu a kreativce, který umí navrhnout koncept jakéhokoliv textu, optimalizovat web pro vyhledávače, během pár vteřin vystřihnout dechberoucí vizuál a dokonce vytvořit nápadité video.

Podíváme se také na další inovace v obsahovém marketingu, jako využití rozšířené a virtuální reality. A jako obvykle se budeme věnovat tvorbě obsahu pro sociální sítě, který zaujme, a copywritingovým a kreativním technikám rezonujícím s vaším cílovým publikem. Řeč bude o obsahu založeném na datech, jak je získat a tom, co vlastně v průběhu kampaní měřit. Poladíme, jak na strategickou spolupraci s influencery, abyste svou značku posunuli na vyšší úroveň.

Přijďte si 28. května do Hotelu Jalta v Praze pro pořádnou dávku obsahové inspirace. Nezapomeňte, že využít speciální nabídky EARLY BIRDS můžete jen do 31. března.

Autor: Internet Info

Ochutnávka z přednášek:

Umělá inteligence: váš nejspolehlivější kreativec

Kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL Nikola Foktová ve své přednášce představí praktické rady, tipy a AI nástroje, které vám pomůžou nejen zefektivnit váš vlastní tvůrčí proces, ale hlavně najít v umělé inteligenci parťáka, se kterým je radost pracovat. Poradí, jak zlepšíte své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky, i jak si své návrhy rovnou otestovat.

Natáčejte videa s AI jako Spielberg! Nebo Troška…? 

Na tvorbu AI videa se zaměří Jakub Křenek z Adison. Shrne aktuální stav tvorby videí s využitím umělé inteligence a představí možnosti, které si každý účastník může snadno vyzkoušet hned druhý den. Těšit se můžete na best practices a konkrétní doporučení, s čím a jak pracovat a taky jak si nastavit očekávání.

AI jako pomocník při tvorbě webu

Jak prakticky využít AI při optimalizaci webu pro vyhledavače ukáže Kateřina Líbalová z GroupM Nexus.

Workshop: Jak na AI ve vašem podnikání

Na programu je hodinový workshop, kde se naučíte, jak efektivně zadávat požadavky (prompty) do AI, abyste získali přesně takový obsah, jaký potřebujete pro váš podnik. Advokátka Petra Dolejšová vám přiblíží, jak bezpečně a efektivně využívat AI pro tvorbu autentických vizuálů, aby byl váš obsah originální a bez právních rizik.

Jaké metriky sledovat pro vyhodnocování cílů?

Lukáš Bartošek a Petra Pokorná z Business Factory vysvětlí, proč tvořit obsah založený na datech. Ta poskytují cenné informace nejen o výkonu, ale pomůžou vám také zjistit, co zajímá vaši cílovou skupinu. Stačí vědět, které metriky stojí za to sledovat a jak s nimi naložit dále v rámci obsahové strategie.

Trendy v obsahu na LinkedIn 2024

Pokud už firmy publikují na sociální síti LinkedIn, děje se tak většinou na firemních profilech. Přitom ti, kteří už přesedlali na #personalbranding a #bossbranding, výrazně cítí pozitivní dopad a efektivitu. Přijďte si od odbornice Radky Legerské poslechnout, jak letos psát na této sociální síti psát tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové či obchodní cíle.

Jak uvařit správný obsah

Na průřezu kampaněmi a komunikací lokálních pivních značek, díky dobře uvařenému a správně okořeněnému obsahu uvidíte, jak se může značka svou hravostí přiblížit k zákazníkům, smysluplnou podporou ke komunitám nebo odvážnými kroky třeba i ke konkurenci. Vařit bude řečnické duo Tereza Raidová za Ogilvy PR a Alice Divišová z pivovarnické skupiny Heineken.

Kampaň s influencery na 7 evropských trzích

Trendyol jakožto e-commerce gigant vstoupil v tomto roce na 7 evropských trhů s marketingovou strategií postavenou na influencerech. Jak se vypořádat s kulturními rozdíly a jaký byl výsledek zmíněné kampaně z jednotlivých trhů? Nejen to se dozvíte v přednášce Martina Fryče z World of Online.

Zažijte interaktivní desetiminutovku, která vás doslova napumpuje energií, s lektorkou Hanou Weaver ze společnosti Fpohybu

Zažijte budoucnost obsahového marketingu na konferenci Content First! 28. května v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí. Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář. Partnery akce jsou LCG New Media a Sherpas. Mediálními partnery pak Dobrý web, Marketing Journal a MediaGuru.cz.  Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).