Hlavní navigace

Jak efektivně řídit e-shop, abyste na tom vydělali vy i zákazníci

 Autor: Internet Info
E-Business Forum: Vystoupí spíkři z Pilulky, Alzy, Ovečkárny nebo Mixitu. Vstupenky jsou poprvé za symbolickou tisícovku.
11. 6. 2024

Sdílet

Konference E-Business Forum slaví 15. narozeniny! Poprvé se sejdeme na novém místě – v krásných prostorech Centra současného umění DOX. A poprvé nabízíme vstupenky za symbolickou cenu. Vyplňte svou přihlášku ještě dnes. Program budeme průběžně doplňovat o nové přednášky. 

Velká debata s osobnostmi e-commerce: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát nástrahy trhu

Jak se daří českým e-commerce firmám v konkurenci zahraničních online tržišť, která vstupují na český trh. Jak reagovat na nové trendy, které on-line podnikání provázejí, ať už jde o změny v zákaznickém chování (mobilní nakupování, udržitelnost), o nové výzvy v marketingu (personalizace obsahu, retail media) nebo nástup umělé inteligence. To jsou hlavní témata debaty, během níž se o své zkušenosti podělí významní hráči české e-commerce scény.

Do debaty se zapojí: Petr Bena z Alza.cz, Tomáš Braverman, ex Heureka, od července 2024 Slevomat.cz, Soňa Fialková ze Spokojený pes, Martin Wallner z Mixit.cz a Tomáš Vala ze SIKO Koupelny. Moderování se chopí David Slížek, šéfredaktorserveru Lupa.cz.

VÝBĚR Z LETOŠNÍCH PŘEDNÁŠEK

Jak na úspěšné retail media kampaně v Česku

Michal Slávik a Avetis Švamberk ze společnosti Transact ukáží, jak zvýšit prodeje v rámci retail media platforem, pokud jste na nich zalistovaní a zároveň, jak vytěžit potenciál retail medií pro vaši značku.

Ovečkárna – Zabalíme Evropu do ovčí vlny

Zabalit Evropu do ovčí vlny není jen marketingová fráze, ale dlouhodobý cíl Ovečkárny. Konkrétní kroky nám představí Ondřej Machala. Které země jsou pro tento e-shop atraktivní a jak se mu na stávajících trzích daří? Probereme také důležitost profitability jednotlivých trhů, marketing nebo cenotvorbu.

Právní peklo na čtyři: TEMU

Čínské internetové tržiště Temu získává stále větší pozornost od českých zákazníků. Agresivní reklamní kampaně probouzejí obavy také u mnoha místních provozovatelů e-shopů. Temu přináší neuvěřitelně nízké ceny, které svádějí k přehlížení kvality. Jaká je ale skutečná cena těchto levných nákupů? Na přednášce se Petra Stupková z Legitas zaměří na právní výzvy a rizika spojená s marketplaces a nabídne praktické rady pro spotřebitele i samotné e-shopaře.

Klienti versus agentury: Harmonie nebo válka?

Nad vztahy mezi agenturou a klientem se zamyslí Honza Gemrich z Foodora. Může být harmonický? V přednášce si představíme tipy z praxe, jak ke vztahu přistupovat a jak ho zlepšit (nebo zhoršit).

Jak zvládnout na zákaznické péči čtyřnásobný nárůst objednávek ve vánoční sezóně

V předvánoční sezóně řada e-shopů řeší násobný nárůst poptávek. S tím souvisí i výrazný nárůst vratek zkraje nadcházejícího roku. To klade na zákaznický servis e-shopů obrovský nápor. V přednášce si ukážeme konkrétní tipy, jak zákaznickou péči nastavit, aby si eshopaři ušetřili starosti, a navíc zvýšili zákaznickou zkušenost e-shopu. Tématem nás provede Juraj Harkabuzík ze společnosti Customer Hero.

Příběh transformace od dynamického růstu k zisku a udržitelnosti

Ve své prezentaci nám Petr Kasa představí příběh společnosti Pilulka Lékárny. Ta během posledního desetiletí zaznamenala výjimečný růst. Od svých počátků s nulovým počtem zaměstnanců firma vyrostla na téměř 400 lidí a expandovala do pěti zemí, přičemž dosáhla obratu přesahujícího 100 milionů EUR ročně. Ukážeme si klíčové strategie, které umožnily Pilulce prorazit v konkurenčním prostředí a zaznamenat rychlý růst. Stranou nezůstane ani současnost firmy a plány do budoucna. Společnost nedávno podstoupila zásadní strategickou transformaci. Dnes se soustředí převážně na ziskovost namísto rychlého růstu. V prezentaci rozebereme, jak tato změna probíhá a jaké kroky byly podniknuty k zajištění udržitelnosti. Odneseme si tak poznatky o strategickém plánování přímo z praxe.

Program rozhodně ještě není kompletní, neustále na něm pracujeme a budeme ho průběžně aktualizovat. Můžete se těšit na další osobnosti ze světa e-shopů. Registraci můžete vyplnit zde, nezapomeňte, že letos poprvé za vstupenku zaplatíte pouze symbolických 1000 Kč. 

NEZAPOMEŇTE:

E-Business Forum 2024

Kdy: 3. října

Kde: Centrum současného umění DOX

Partnerem konference jsou společnosti OMNICOM MEDIA GROUP a Publicis Groupe. Vystavovatelem je CZ.NIC. Produktovým partnerem je společnost EasyEvent. Mediálními partnery jsou Lupa.cz a Podnikatel.cz. Konference proběhne za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).