Hlavní navigace

Jak tvořit propagační text, který zákazník nepřeskočí

 Autor: Internet Info
Obsah na vašich webech, návodný obsah na stránkách produktů, propagační texty a jejich titulky jsou pro úspěch často klíčové. Přijďte se inspirovat na konferenci Content First jak na to.
3. 4. 2023

Sdílet

Řečníci jubilejního desátého ročníku konference Content First předvedou, jak vytvořit ten nejlepší obsah, po kterém zaručeně skočí zákazníci vaší značky. Těšit se můžete na inspirativní case studies, novinky a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty a nové technologie. 

Zaměříme se na sílu titulku i na obsah vašich stránek, který sám dovede zákazníka k nákupu a pomůže vám ho udržet, na obsah a kanály vítězící u mladých i na nástrahy copywritingu z pohledu práva. Ukážeme si, jak využít data z vyhledávání pro tvorbu skvělého obsahu, jak na jednoduchou personalizovanou komunikaci nebo jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní.

A už na konferenci budete rovnou tvořit sami. Máme pro vás připravený Workshop s Reném Nekudou o copywritingu na téma „Příběhová kreativita“. Nezmeškejte 25. května - den plný obsahové inspirace, kterou přinesou například následující přednášky:

Jak tvořit poutavý titulek, k němuž ani nepotřebujete obrázek

Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Miloš Kočí – VMLY&R vám ukáže, že to může být i naopak. Že když máte dobrý titulek, obrázek nebudete potřebovat. A že headliny nikdo nečte? Omyl! Stačí poskládat pár výstižných slov.

Jak na text, který zákazníci nepřeskočí

Jak na komunikaci, kterou lidé nechtějí „přeskočit“? Jak vytvářet obsah, který klienti, média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují? A jak efektivně snoubit kreativní myšlení se světem PR? To všechno vám ukáží Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe na příkladech značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's.

Jak díky si díky obsahu udržet zákazníka

Zamýšlíte se někdy nad tím, proč vaši uživatelé opouštějí váš produkt? Co jsou bolestivá místa a problémy, které je nutné vyřešit? Většina marketingových kampaní se zaměřuje na získání nových zákazníků a prezentaci produktu v tom nejlepším světle. Pravý boj ale začíná až po registraci nebo objednávce. V přednášce Vladany Bačové z agentury Pretty Much Nomads se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného a implementovaného obsahu udržet své zákazníky.

Na co si dát pozor při tvorbě textů optikou legislativy

Poskytujete slevy AŽ 70 %? Je vaše značka šetrná k přírodě? A váš produkt oblíbenější než ten sousedovic? Advokátka Petra Dolejšová vám na praktických příkladech ukáže, jak kouzlit se slovy, aniž by za rohem čekal právník vaší konkurence. Bez paragrafů. Na příkladech z praxe. A způsobem, který vás bude fakt bavit.

Na workshopu se naučíte tvořit kreativní příběh 

Po loňském úspěchu jsme pro vás připravili další Workshop s Reném Nekudou, tentokrát na téma „Příběhová kreativita“. Naučíte se několik základních způsobů, jak při psaní nejuniverzálnější příběhový vzorec ohýbat ve svůj prospěch. A jako bonus si potrénujete kreativní sval, takže po absolvování tohoto teoreticko-praktického workshopu můžete očekávat jak příchod nových nápadů, tak i odbourání stresu. Stačí dorazit s otevřenou myslí!

Jaký obsah a kanály vítězí u mladých zákazníků

S Jurajem Kováčem z THIS IS LOCCO zjistíte, jak se tvoří obsah, který boduje u mladých zákazníků i na kreativních soutěžích. Zavede vás do světa gamingu, livestreamu i metaverse.

Jednoduchá cesta k personalizaci obsahu

Jak komunikovat se zákazníkem ve 21. stolení pomocí personalizace? Karel Juřička a Michal Orsava z Webout vás naučí s novou technologie pro okamžitou personalizaci, jenž maximalizuje efektivitu reklamního obsahu a otevírá nové cesty komunikace se zákazníky. Můžete s ní během vteřin upravit vaši reklamu (video, obrázek či banner) v onlinu bez nutnosti obsah znovu vytvářet.

A to není vše. Program Konference Content First najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář. Sejdeme se 25. května v 9 hodin v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí. Partnery akce jsou LCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery pak Dobrý web, Marketing Journal a MediaGuru.cz.  Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).