Hlavní navigace

Místo výkladní skříně sociální sítě: vyšperkujte ty své k dokonalosti

 Autor: Internet Info
Jak vytvořit vhodnou strategii pro své sociálních sítě? A jak na nich posilovat značku? Na to odpoví online setkání MARKETING MEETING.
2. 6. 2021

Sdílet

Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. Na to, abyste na nich uspěli, nepotřebujete neomezený budget. Stačí otevřená mysl, ochota naslouchat zkušenostem úspěšných a nadšení do práce. Jak o sobě dát vědět a získat početnou fanouškovskou základnu? Jaké reklamní formáty trh nabízí? A jak vše ohlídat z pohledu práva

Na MARKETING MEETING s názvem Jak uspět na sociálních sítích se (nejen) na tato témata podíváme. Sejdeme se online 15. června

Petr Kurz – World of Online – Vytvořte smysluplnou strategii pro své sociální sítě 

Klíčem k úspěchu je stanovit si reálné cíle a také cestu k jejich naplnění. Naučíme se definovat svou cílovou skupinu a podle ní zvolit vhodnou formu komunikace. Získáme tak potřebný odstup a nebudeme se na sociální sítě dívat jen z pohledu značky, ale také uživatele. 

Vojtěch Lambert – LCG New Media – Neklesejte na mysli kvůli omezenému rozpočtu, i při vynaložení minimálních prostředků můžete na sociálních sítích budovat svůj brand

Jak při budování značky efektivně využívat sociální sítě? Jak dát o sobě vědět i s omezeným budgetem? Na konkrétních případech z praxe se podíváme na možnosti a formy brandování na sociálních sítích a na možné kombinace napříč všemi platformami pro růst povědomí o značce.

Radka Legerská – Linked Akademie – nepodceňujte (jako většina lidí) LinkedIn a vytěžte z něj maximum

LinkedIn se dá skvěle využít jako nástroj pro obchodní akvizici. Ukážeme si konkrétní příběh, kdy start-up využíval jako propagační kanál pouze LinkedIn a díky své vychytané strategii uspěl. Na rozjezd podnikání není nikdy pozdě, inspirujte se. 

Petra Dolejšová – advokátka – nezapomínejte spolupráci s influencery právně ošetřit 

Ukážeme si, jak správně označovat reklamu a co všechno se za ni podle zákona vlastně považuje. Naučíme se tak vyhýbat pokutám od státu. Samozřejmě ani při této prezentaci nezapomeneme na case studies – jakých chyb se firmy dopouští nejčastěji?

Tyto čtyři přednášky doplní další dvě. V jedné se zaměříme na Instagram – jak z něj udělat kvalitní prodejní kanál? A jak vhodně propojit práci na sociálních sítích, PR a influencery? Díky další konkrétní case study se přesvědčíme, že kvalitní obsah rozhoduje. 

Podpořte díky novým znalostem svůj business na Facebooku, Instagramu či LinkedInu. Všechny důležité informace o MARKETING MEETING – Jak uspět na sociálních sítích najdete na webu. Připojte se k nám 15. června v 10:00 z pohodlí svého domova nebo kanceláře. Stejně jako na našich dalších online akcích, i po této získáte kompletní videozáznam.

Cena vstupenky činí 1 990 Kč bez DPH. K účasti stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).