Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. Na to, abyste na nich uspěli, nepotřebujete neomezený budget. Stačí otevřená mysl, ochota naslouchat zkušenostem úspěšných a nadšení do práce. Jak o sobě dát vědět a získat početnou fanouškovskou základnu? Jaké reklamní formáty trh nabízí? A jak vše ohlídat z pohledu práva?
Na MARKETING MEETING s názvem Jak uspět na sociálních sítích se (nejen) na tato témata podíváme. Sejdeme se online 15. června.
Petr Kurz – World of Online – Vytvořte smysluplnou strategii pro své sociální sítě
Klíčem k úspěchu je stanovit si reálné cíle a také cestu k jejich naplnění. Naučíme se definovat svou cílovou skupinu a podle ní zvolit vhodnou formu komunikace. Získáme tak potřebný odstup a nebudeme se na sociální sítě dívat jen z pohledu značky, ale také uživatele.
Vojtěch Lambert – LCG New Media – Neklesejte na mysli kvůli omezenému rozpočtu, i při vynaložení minimálních prostředků můžete na sociálních sítích budovat svůj brand
Jak při budování značky efektivně využívat sociální sítě? Jak dát o sobě vědět i s omezeným budgetem? Na konkrétních případech z praxe se podíváme na možnosti a formy brandování na sociálních sítích a na možné kombinace napříč všemi platformami pro růst povědomí o značce.
Radka Legerská – Linked Akademie – nepodceňujte (jako většina lidí) LinkedIn a vytěžte z něj maximum
LinkedIn se dá skvěle využít jako nástroj pro obchodní akvizici. Ukážeme si konkrétní příběh, kdy start-up využíval jako propagační kanál pouze LinkedIn a díky své vychytané strategii uspěl. Na rozjezd podnikání není nikdy pozdě, inspirujte se.
Petra Dolejšová – advokátka – nezapomínejte spolupráci s influencery právně ošetřit
Ukážeme si, jak správně označovat reklamu a co všechno se za ni podle zákona vlastně považuje. Naučíme se tak vyhýbat pokutám od státu. Samozřejmě ani při této prezentaci nezapomeneme na case studies – jakých chyb se firmy dopouští nejčastěji?
Tyto čtyři přednášky doplní další dvě. V jedné se zaměříme na Instagram – jak z něj udělat kvalitní prodejní kanál? A jak vhodně propojit práci na sociálních sítích, PR a influencery? Díky další konkrétní case study se přesvědčíme, že kvalitní obsah rozhoduje.
Podpořte díky novým znalostem svůj business na Facebooku, Instagramu či LinkedInu. Všechny důležité informace o MARKETING MEETING – Jak uspět na sociálních sítích najdete na webu. Připojte se k nám 15. června v 10:00 z pohodlí svého domova nebo kanceláře. Stejně jako na našich dalších online akcích, i po této získáte kompletní videozáznam.
Cena vstupenky činí 1 990 Kč bez DPH. K účasti stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář.