Hlavní navigace

Úspěchy firem, kterým pomohl digitální marketing, představí konference WebTop100

Ilustrační obrázek
Inspirujte se, kam váš eshop může posunout rozvoj webu, firemní obsah, reklama na internetu a sociálních sítích nebo formáty jako videoreklama a podcast od těch, co uspěli.
3. 11. 2020

Sdílet

Na konferenci WebTop100 jsme pozvali zástupce značek jako Česká spořitelna, Nazuby.cz, MAPO plasma nebo Relax, aby ukázaly konkrétní výsledky, postupy a kreativu svých neotřelých kampaní. Z úst špičkových odborníků na digitální marketing pak uslyšíte příklady, jak můžete uchopit příležitosti onlinu a posunout se tak ve svém podnikání. Sejdeme se 19. listopadu online.

Uslyšíte konkrétní výsledky těchto kampaní:

Eshop Nazuby.cz zvýšil svůj obrat od roku 2013 o 820 % a stal se jedničkou na trhu. Jak dál zvednout výkon velmi úspěšného webu a minimalizovat rizika kompletního redesignu, ukáže UX konzultant a designer Jan Junek na případové studii Nazuby.cz.

V záplavě negativních zpráv se na jaře rozhodla Česká spořitelna hledat pozitivní stránky karantény Se svoji online-first kampaní se ji podařilo dosáhnout 99,3% pozitivního sentimentu. Tak vznikla výzva #nechamsi na sociálních sítích, jejíž obsah dostal dokonce podobu televizního spotu.

Jak se podařilo znovu nastartovat návštěvnost centra MAPO plasma po celostátním lockdownu v rámci korona krize? LCG New Media přišla s novou kampaní “Hrdinů”, skrze kterou se podařilo 90% propad zlomit a odběry dostat na původní úroveň. 

Uvidíte aktuální online reklamní kampaň produktů Relax, její cílové skupiny, tvorbu obsahu a kreativu, komunikační kanály, ale hlavně konkrétní výsledky. 

Na konferenci WebTop100 se můžete těšit na odborníky napříč všemi disciplínami digitálního marketingu, jako jsou SEO, content, výkonnostní marketing (reklama na internetu a sociálních sítích), emailing, influencer marketing, rozvoj webu, použití umělé inteligence, zákaznická zkušenost, krizová komunikace, digitální PR a HR, brandová strategie, videoreklama nebo podcast

  • Pavel Ungr zhodnotí SEO v tuzemských končinách a předvede, jak jít na obsah a design vašich webových stránek od lesa, aby se vaše stránky zobrazovali ve vyhledávačích a v případě jakýchkoliv změn jste si ušetřili práci.

  • Markéta Kabátová z uLab ukáže, jaké příležitosti a hrozby nás čekají v oblasti výkonnostního digitálního marketingu (PPC). 

  • Odborník na optimalizaci webu a UX Ondřej Ilinčev zhodnotí, jak umí tuzemští odborníci svými aktivitami zvyšovat výkonnost firem s využitím webů.

  • Jak pracovat s loajalitou vašich současných zákazníků ukáže Petr Cikán z Sherpas TECH.

  • Daniel Kafka z agentury Fragile Media se zaměří na tvorbu strategie brandové kampaně. 

  • Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side se ukáže, jak by měla probíhat úspěšná digitální transformace firmy

  • Že videoreklama funguje a o vývoji videomarketingu v Čechách a ve světě vám poví Andrea Hurychová z WeDigital.

  • Tvorba efektivního firemního obsahu je téma Michala Schindlera z Creative Dock.

  • Inspiraci k byznysovému využití podcastů a predikci vývoje podcastové scény v následujících měsících přinese český pionýr podcastů Dan Tržil

  • Na roliInstagramu ve vašem marketingovém mixu se zaměří instagramerka Aki Votrubová.

  • Aktuálním stavem influencer marketingu u nás i za kopečky a předpokládaným posunem do roku 2021 vás provede Petr Srna z Word of Online. 

  • Irena Zatloukalová z agentury FENEK představí základní pravidla krizové komunikace, která platí, ať jste firma, značka, nebo česká vláda. 

  • Kam se za poslední léta v tuzemsku posunula HR komunikace a kam její autenticitu směřovat dál? To je téma Petra Skondrojanise z COCUMY.

  • Nejzajímavější případy implementace umělé inteligence přinese Jan Romportl z O2, odborník na zlepšování zákaznické zkušenosti.

  • Předseda poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 Petr Kleiner  zhodnotí rok 2020 v československém digitálu. Zodpoví otázky, kam kráčí český digitál, jak je na tom v porovnání se zahraničím a co lze vyčíst z kvality letošních soutěžních projektů WebTop100. 

Přednášející se vám krátce představí v tomto videu:

Připojte se s námi 19. listopadu do virtuálního studia na konferenci WebTop100 a posuňte své projekty o krok dál. Zaregistrovat se můžete na stránkách TUESDAY Business Network

Hlavním partnerem akce je Forpsi, dalšími partnery jsou DameJidlo.cz, Dognet a Dobrý web. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, Ecommerce Bridge a Nakladatelství FORUM. Pořadatelem akce je agentura Sherpas a produkci zajišťuje Internet Info
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).