Obstrukce zatím nejsou potřeba, na projednání #EET opět nedošlo

Schválení zákona o evidenci tržeb se opět posouvá, a to ani opozice nemusela sáhnout k avizovaným obstrukcím.

Opozice slibuje, že bude při projednávání zákona o evidenci tržeb ve třetím čtení obstruovat. Zatím však nemusela hnout ani prstem a ke schválení zákona opět nedošlo. Dnes se totiž ani napotřetí nedostal zákon o evidenci tržeb vůbec k projednání.

Na EET opět nedošlo

Ministr financí Andrej Babiš při tiskové konferenci
Autor: www.mfcr.cz, podle licence: Rights Managed

Ilustrační obrázek.

Opoziční strany ODS a TOP 09 zatím nemusely udělat nic pro to, aby zákon o evidenci tržeb nebyl schválen. Stejně jako v minulých týdnech se totiž k projednání této normy poslanecká sněmovna dnes nedostala. Vzhledem k tomu, že třetí čtení zákonů může probíhat jen během střed a pátků, pokud není svoláno mimořádné zasedání, nezačne se elektronická evidence tržeb (EET) projednávat dříve než na příští schůzi sněmovny. Na konci dnešního jednání byl totiž zákon o evidenci tržeb vyřazen z programu 35. schůze a schůze byla následně ukončena. Nyní je napsán v programu jednání 36. schůze, která má začít v úterý 24. listopadu.

Pokud se zákon o evidenci tržeb skutečně začne projednávat, dají se očekávat obstrukce opoziční ODS a TOP 09. “Pokud by kolegové naše argumenty neuznali, existují prostředky ve třetím čtení, například velmi pečlivá diskuse, která se může hodně protáhnout, třeba na dva roky,” uvedl již dříve Miroslav Kalousek, místopředseda TOP 09. “Já předpokládám, že to třetí čtení bude trvat až do konce tohoto volebního období, takže budeme mít dost času se všemi těmi argumenty zabývat,” ujistil zase během prvního čtení zákona šéf ODS Petr Fiala.

Čtěte více: #EET neprojde, tvrdí opozice. Hodlá obstruovat, aby zákon nebyl schválen

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 11. 2015 13:47
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+