Mgr. Marek Chmelař

Základní údaje o subjektu

IČ:

06025862

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

19. 4. 2017

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
16 Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků, kromě nábytku
43120 Příprava staveniště
43320 Truhlářské práce
461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
73110 Činnosti reklamních agentur
77290 Pronájem a leasing ostatních výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
81290 Ostatní úklidové činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 19. 4. 2017

Živnosti

Truhlářství, podlahářství
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 30. 12. 2024
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků
  • Poskytování technických služeb
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 19. 4. 2017
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).