Hlavní navigace

Call centrum pro nemocenské pojištění slaví úspěch

21. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Call centrum nemocenského pojištění České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ) vyřídilo během loňského roku 63 686 telefo­nických dotazů. Takřka 25 000 telefonátů se týkalo konkrétní dávky, více než 35 000 dotazů pak bylo obecných. Call centrum nemocenského pojištění tvoří součást OSSZ ve Zlíně a pracuje v něm celkem 10 zaměstnanců.

Lidé mohou do call centra volat v pondělí a středu mezi 8 a 17 hodinou, v úterý a čtvrtek mezi osmou ranní a půl třetí odpoledne a v pátek vždy od 8 hodin do 14 hodin. Call centrum má číslo 840 40 60 40.

Lidé mohou linky využít kdykoli, když potřebují vyřešit konkrétní záležitosti týkající se podmínek nároku, zpracování a výplaty dávek nemocenského pojištění. Klientům poskytne konzultace o změnách, které nastávají v souvislosti s přijetím nových právních předpisů v oblasti nemocenského pojištění zaměstnanců a osob samostatně výdělečně činných, doplnil Pavel Gejdoš, tiskový mluvčí ČSSZ.

DANE.PODNIKATEL­.CZ: daňové formuláře ke stažení, návody pro daňové přiznání, online daňová poradna, daňová kalkulačka pro OSVČ, změny 2011

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).