Hlavní navigace

FOTO: Tesco přetvořilo obchodní dům Máj na Národní v Praze na My

Sdílet

Od 21. září budou zákazníci Tesca nakupovat v nově zrekonstruovaném obchodním domě na Národní v Praze. Z kdysi významného nákupního střediska Máj se stává nová značka My. Ta už ostatně zazářila v Liberci, která se stala testovacím místem tohoto nového konceptu. Na prodejní ploše v My Národní, která má rozlohu více než 12 000 m2, budou moci klienti vybírat z více než 400 značek, z nichž 100 je k dostání pouze v My Národní. Naší snahou je nabídnout zákazníkům kvalitu, výhodné ceny a zákaznický servis, které předčí očekávání, řekl na setkání s novináři Marcus Chipchase, Managing Director obchodních domů Tesco. Čtěte více: Prohlédněte si galerii nové koncepce obchodních domů od společnosti Tesco v Liberci

BRAND2020_tipLegitas

Nový interiér obchodního domu se představí v zcela inovovaném designu, který navrhovala společnost Fitch. V My Národní je celkem 6 pater, každé z nich nabízí specifický sortiment, který je řazen tématicky. Například dětské oddělení nabízí vše od hraček až po oblečení. Vybudován je zde i nový dětský koutek. V suterénu zůstávají potraviny, které rovněž prošly rekonstrukcí. V přízemí pak zákazníci naleznou kosmetiku a dámské doplňky. V prvním poschodí je umístěna móda pro mladé a sportovní značkové zboží, druhé patro pak nabízí zcela formální módu včetně oddělení spodního prádla a drobného krejčovství. Ve třetím patře je situováno dětské a kojenecké oddělení, hračky a zbrusu nové oddělení elektroniky. Čtvrté pato pak obsadil sortiment zaměřený na domácí potřeby. Pro odpočinek a občerstvení je k dispozici kavárna, juice bar, nebo restaurace na otevřené terase budovy. Rekonstrukce budovy trvala celkem šest měsíců.

Fotogalerie (klikněte pro zvětšení)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).