20 % zákazníků uvádí, že při nakupování na internetu volí nejčastěji ten e-shop, který zná a se kterým má dobrou zkušenost.
20 % zákazníků uvádí, že při nakupování na internetu volí nejčastěji ten e-shop, který zná a se kterým má dobrou zkušenost.
Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky.Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy? A je lepší zaměřit se na ty stávající, nebo získávat nové? Jak se vztah se zákazníkem buduje?
Na letošní konferenci E-Business Forum 2016, která se koná 27. září v Praze, se právě na loajalitu zaměříme nejvíce. Zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.
Těšit se můžete na přednášky Tomáše Bravermana z Heureky, Michala Bilky ze Slevomatu, Tomáše Haškovce z e-shopu SpokojenyPes.cz, Vojtěcha Drahoráda z Člověka v tísni nebo Davida Šišky z Bonami.cz.
„E-Business Forum je pro mě nejdůležitější akcí roku, kde se potkávám s nejvýznamnějšími osobnostmi z e-commerce. Už teď se těším, jak se budeme letos vzájemně inspirovat prostřednictvím přednášek, diskuzí a workshopů plných praktických rad, vizí či aktuality z domácí i světové scény,“ uvádí Jan Vetyška, výkonný ředitel pořádající Asociace pro elektronickou komerci (APEK).
Přijďte si pro trochu inspirace a nových nápadů i vy. Do konce června se můžete registrovat za zvýhodněnou cenu.
Generálním partnerem konference je Heureka. Pro APEK ji produkuje Internet Info.
Podnikatel.cz (www.podnikatel.cz)
Průvodce vaším podnikáním. ISSN 1802-8012
Copyright © 2007 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.