Dozvíte se například, jak účinně komunikovat s klienty, kdy se vyplatí rebranding a jak se vyhnout chybám, které mohou poškodit jméno firmy. Odborníci na branding, PR i digitální marketing nabídnou praktické tipy, jak efektivně pracovat s umělou inteligencí v marketingu, nebo jak budovat osobní i firemní značku na LinkedInu.
Přijďte si na 11. ročníku Konference BRANDstorming pro osvědčené postupy a příklady z praxe, které vám pomohou vylepšit strategii podnikání. Už 3. dubna 2025 v pražském hotelu Jalta.
Na jaké témata se letos zaměříme?
Strategické budování značky a efektivita
- Proč je dlouhodobá strategie klíčem k úspěchu.
- Jak propojit branding s výkonnostním marketingem, aby značka nejen zaujala, ale i prodávala.
Jak na změnu značky, aby vám neuškodila
- Jak zvládnout redesign značky tak, aby zákazníci změnu přijali pozitivně a firma neztratila důvěru.
PR a komunikace v roce 2025
- Proč autenticita a rychlá reakce rozhodují o úspěchu i neúspěchu značek.
- Proč PR nesmí být jen doplňkem, ale strategickou součástí podnikání.
Umělá inteligence v marketingu: Co vám může přinést a na co si dát pozor?
- Jaké výsledky přináší kampaně, které spoluvytváří AI.
- Právní a reputační rizika generativní AI, na která si dát pozor.
Workshop: Jak se prosadit na LinkedInu
- Praktický workshop s Terezou Palátovou ze StoryMatters.online o budování silné osobní i firemní značky na LinkedInu
Nenechte si ujít příležitost získat cenné poznatky a inspiraci pro budování silné značky a připojte se k nám 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze. Registrovat se můžete na oficiálních stránkách konference BRANDstorming, kde naleznete kompletní program i anotace řečníků.
Mediálními partnery konference jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.
