E-Business Forum se zaměří na budování značky a orientaci na zákazníka

Zažijte den nabitý příběhy úspěšných podnikatelů z firem Spokojený Pes, Růžový slon, Heureka nebo Alza.cz.
21. 8. 2019
pr článek

Sdílet

Na půdě Národního domu na Vinohradech se už po jedenácté koná nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně. V programu E-Business Fora najdete celou řadu témat, která musí zaujmout všechny podnikatele, kteří chtějí přinést do své firmy svěží vítr a nové myšlenky.

Adam Durčák, majitel oblíbeného sexshopu Růžový slon, promluví o tom, „jak se svým týmem zbořil fungující e-shop, restartoval značku a postavil to celé znovu.“ Tato anotace možná někomu zní lakonicky, avšak ukrývá v sobě mnoho hodin přemýšlení, plánování, náročnou realizaci a nakonec samozřejmě vyhodnocení tohoto rebrandingu. Jak to celé dopadlo, jak se z malého e-shopu stal vyhledávaný obchod s nabídkou zboží z celého světa, se dozvíte právě na E-Business Foru.

Kdy začít s budováním značky? Hlavně včas! Tak zní apel Tomáše Haškovce, ředitele oblíbeného e-shopu SpokojenýPes.cz. Začínáte s e-shopem, přemýšlíte, že svůj obchod rozšíříte i do e-podoby? Pak je třeba se od úplného začátku orientovat na zákazníka, vážit si ho a nabídnout mu takové služby, aby neměl potřebu odejít ke konkurenci (i když je to záležitost pár kliknutí). Jak si vybudovat zákaznickou loajalitu i jinými prostředky než je nízká cena rozebere ve svém příspěvku. 

Vybodovali jste vlastní podnik, investovali do něj nespočet hodin práce a také množství finančních prostředků? Ano? Představte si, že se někdo vaší firmou nadchne a rozhodne se do ní investovat a vy budete mít možnost rozšířit portfolio svých služeb, nabrat nové zaměstnance… Zní tato představa krásně? Může mít řadu háčků. David Špinar z MITON CZ promluví o tom, jak si vybrat správného investora, na co si dát pozor při dohodě s ním, jak správně využít nové finanční zdroje a jak nastavit ideální win-win spolupráci mezi firmou a investorem.

Kompletní výčet řečníků, anotace jednotlivých přednášek naleznete na webu konference. Inspirujte se od spíkrů z firem jako je Alza.cz, Heureka, Zásilkovna, Rohlík.cz, Pilulka Lékárny, CCZ.cz, Slevomat a další.

Nejcennější komoditou jsou zkušenosti a u podnikání to platí dvojnásob. A právě zkušenosti, rady čemu se vyhnout, názory na řešení problémů, ale také různé úhly pohledu, jak se chopit příležitostí, budou náplní konference. Ať už v příspěvcích řečníků nebo při neformálním setkání s ostatními účastníky E-Business Fora. Příležitostí k rozhovoru bude během dne řada, ať už během coffee breaků nebo na závěrečné after party.

Těšíme se na vás již 26. září v Národním domě na Vinohradech. K účasti na konferenci stačí jen vyplnit jednoduchou registraci.

Generálním partnerem E-business Forum 2019 je Heureka Shopping. Hlavním partnerem Provident Financial. Partnery jsou ComGate,  Dataweps, Dognet, Pošta bez hranic, PPC Bee a Xtremepush. Mediálními partnery jsou Ecommerce Bridge, EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, a Tyinternety.cz. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Navato. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).