V digitálním světě, kde se hranice mezi technologií a kreativitou neustále stírají, je klíčové držet krok s nejnovějšími trendy. Přijďte na konferenci Content First a objevte, jak propojit data o zákaznících s kreativními strategiemi pro vytvoření obsahu, který skutečně prodává. Inspirujte se, jak oslovit náročnou generaci Z prostřednictvím médií, kde se pohybují, a formátů, které sledují. Naučte se přizpůsobit svůj obsah pro vyhledávání pomocí moderních AI modelů.
Experti na obsahový marketing už 6. května ve Stages Hotel Prague prozradí, co je v obsahu klíčové v roce 2025.
Jak proměnit moderní nástroje v marketingové superhrdiny, ukáží přednášející:
Vyprávějte příběhy díky datům o zákaznících
Jak efektivně propojit data s kreativitou a využít AI pro vytvoření silného a originálního příběhu předvede Lucie Hrdinová (Content Strategist, GroupM Nexus).
Zvuk jako nový nástroj proma
Jak využít audio marketing pro vaši značku a proč? Jak na audio reklamu? Vyplatí se vám mít vlastní podcast?To je téma pro Petra Koubka (Kreativní ředitel, LCG New Media).
SEO je mrtvé. Jak texty optimalizovat do AI modelů
Připravte se na novou éru vyhledávání, kde to, které odpovědi se zobrazí, určují AI modely. Gašpar Nagy (CEO, Techmates.io) vás naučí, jak dostat svou značku mezi relevantní výsledky, které AI nabízí.
AI ve videomarketingu
Díky přednášce Karla Juřičky (CEO) a Michala Orsavy (Webout) se dozvíte, jak jednoduše tvořit videa pomocí AI, i to, jak automatizovaná personalizace videí zvyšuje prodeje.
Získejte talentované zaměstnance
Propojte HR data s firemní realitou a vytvořte obsah, který přitáhne ty nejlepší talenty. Jak na to předvede Michaela Raková (Founder,52pages).
Pověst značky a právo
Jak se bránit negativním komentářům a hejtům na internetu a jak právně správně reagovat vám na příkladech z praxe ukážeadvokátka Petra Dolejšová.
Jak propojit všechny marketingové kanály
Veronika Procházková (Content Specialist, Czech Promotion) na případové studii firmy Prabos ukáže efektivní propojení sociálních sítí, e-mailingu a influencer marketingu do silného ekosystému, který zajišťuje maximální efekt.
Z televizních obrazovek na TikTok
Jak tradiční médium, jako je televize, využívá TikTok pro zvyšování povědomí a interakce uslyšíte v přednášce Natálie Procházkové (Social media konzultant) a Kristiny Rudišové (Social media konzultant, FTV Prima).
Generace Z a sociální sítě
Jak oslovit generaci Z díky propojení PR a práci s influencery a jaké formáty frčí u těch nejmladších ukáží Tereza Hadrbolcová (Influencer Engagement Director)a Václav Rambousek (PR Director, Ogilvy).
Gaming a influenceři
Jak spojení gamingu, influencerů a sociálních sítí pomohlo Kauflandu znásobit dosah u mladé cílovky? A jak z prvotního vtipu vznikla Fofrtaška 2.0, která získala lva v Cannes? To předvede Jan Molina (Head of Social Media, Kaufland ČR).
Jak na sociální sítě: Od lajků k loajalitě
Jak sociální sítě pomáhají růstu značek? Jak se svou facebookovou komunitou pracuje Footshop a jak propojuje obsah s byznysovými příležitostmi vysvětlí Klára Lošková (Head of Social Media, Footshop).
Přijďte na Content First a zjistěte, jak se přizpůsobit nové digitální realitě, kde AI, data a personalizace hrají čím dál tím větší roli, 6. května ve Stages Hotel Prague.
Program i profily řečníků najdete na stránkách konference Content First, kde se můžete snadno zaregistrovat.
Partnerem konference je ECOMAIL.CZ. Mediálními partnery akce jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal a produktovým partnerem je Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.

