Jak zaujmout zákazníky a dostat se do AI výsledků vyhledávání?

marketing meeting
Autor: Internet Info
Ilustrační obrázek
Jak tvořit obsah, který skutečně zaujme vaše publikum, podpoří samotné prodeje a odolá i výzvám AI revoluce? To budou témata dalšího online setkání MARKETING MEETING.
9. 6. 2025
pr článek

Sdílet

AI výrazně mění způsob, jakým se obsah vyhledává, interpretuje a zobrazuje. Ukážeme si tedy nejen to, jak se dostat do výsledků vyhledávačů s AI a jak AI naučit náš způsob vyjadřování. Budeme pracovat s titulkem, kterému nikdo neodolá, a s využitím storytellingu v reklamním textu. K tomu všemu se nám bude hodit hlubší vhled třeba do psychologie zákazníka a nezapomeneme ani na užitečné nástroje pro generování textů. 

Pojďte si s námi hrát a psát! Po prázdninách 18. září na online MARKETING MEETING: Jak na vymazlený copywriting. Účastníci budou mít k dispozici záznam.

Témata, která pro vás máme:

Vibewriting – psaní s AI v zádech

Nadšený newsletterista Martin Kavka vám nabídne pohled na to, jak komunikovat s AI, jak rozvíjet nápady, používat ji jako beta čtenáře nebo editora. A hlavně – jak si i s těmito nástroji můžete co nejvíce zachovat svůj typický způsob vyjadřování.

Třením vzniká teplo: Jak na to, aby se zákazník nepřehřál a nakoupil? 

Opáčko z fyziky: Tření je něco, co zpomaluje pohyb. A to i na vašem webu. S copywriterkou Bárou Hlavicovou z Komuniké najdeme třecí plochy, které vám přehřívají zákazníky. Trochu je uhladíme, namažeme a dokloužeme zákazníka až k nákupu.

Storytelling v reklamě i beletrii

Jak blízké a vzdálené jsou si světy beletrie a reklamy? Se storytellingem, vymýšlením reklamních textů okořeněné o trochu legrace pomůže Daniel Krásný, kreativní ředitel agentury Socialsharks. 

Titulkobraní: Aneb co (ne)dělat s titulkem

Titulek. Můžete si jím přimět ke kliku, nebo absolutně odradit. S Lucií Hrdinovou, Content Strategist z GroupM Nexus, se v přednášce mrkneme na to, jak při tvorbě titulku využít fenomény a principy, jako jsou curiosity gap, čtení z nenávisti, error-based obsah nebo tzv. sociální důkazy. 

Jak tvořit obsah, který (pře)žije AI revoluci

AI výrazně mění způsob, jakým se obsah vyhledává, interpretuje a zobrazuje. Jak zabezpečit, aby se váš obsah dostal do AI výstupů? Které druhy dat a metrik jsou klíčové a jaké nástroje vám pomůžou pochopit „AI viditelnost“ vašeho webu, je téma pro Tomáše Nováka, CEO agentury Marketing Miner.

Programpřehled řečníků MARKETING MEETING: Jak na vymazlený copywriting najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete u registrovat.  

Partnerem je agentura Sherpas a mediálním partnerem MediaGuru. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkuje Internet Info

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).