Hlavní navigace

Na jaké nástroje online marketingu se v podnikání zaměřit?

Komerční sdělení
Navštivte konferenci WebTop100 a dozvíte se, do jakých nástrojů online marketingu se vyplatí investovat čas i peníze a do jakých ne a proč.
14. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zveme vás do Konferenčního centra City v Praze, kde se 7. listopadu uskuteční 12. ročník konference o online marketingu WebTop100. Nezáleží na tom, jak je vaše firma velká. Na své si přijdou jak majitelé a provozovatelé e-shopů, tak šéfové malých a středních firem i velkých korporací.

Dozvíte se, jakou hodnotu má loajální zákazník, jak měřit retenci zákazníků, jak používat data, která máte k dispozici, zda a jak byste měli využívat sociální média, jak optimalizovat váš web pro mobilní zařízení a mnoho dalších užitečných informací. 

Konference si dala za cíl inspirovat, vzdělávat a propojovat zajímavé lidi v oblasti digitálního marketingu. Nabídne zajímavý a užitečný obsah jak pro malé a střední firmy, e-shopy, tak i pro velké korporace. V některých tématech se tyto cílové skupiny překrývají, v některých se navzájem mohou inspirovat, některá témata jsou hodně specifická pouze pro někoho. Proto má letošní již 12. ročník konference 3 programové proudy, ve kterých se o své zkušenosti podělí více než 30 odborníků, uvádí Luboš Plotěný, ředitel konzultační agentury Dobrý web, která konferenci pořádá.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:

http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2013/ 

Generálním partnerem je společnost Forpsi a partnery jsou Gemius, Seznam.czSiteOne. Mediálně akci podporují E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, TyInternety, Živě.cz. Produktovými partnery jsou Brand Embassy, ExpressPrint, ULikeIt, XtremeHostessService. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).