Podnikání se dá zefektivnit pouhým šikovným výběrem účetní firmy a jejím způsobem práce. Není totiž účetnictví jako účetnictví. Co asi každý očekává od účetní firmy? Skvělý servis, rychlost a velmi důležitou přesnost v řešení agendy výstupů pro legislativní povinnosti. A samozřejmě dobré rady a poradenství.
Podnikatelé hledají ještě jednu důležitou věc
Komplexní dohled a kontrolu vše termínů, ale i správnosti dodání všech podkladů pro státní správu. Účetní firma Trivi ohlídá vše a ručí za veškeré úkony. Je moderní účetní firmou, která se zabývá komplexní online komunikací, tj. veškeré přebírání podkladů a předávání výstupů podnikateli zpět, nebo přímo státní správě probíhá online. Není třeba docházet do kanceláře, předávat podklady účetní nebo poslíčkovi. V Trivi není nutné setkat se osobně s účetní, vše se vyřizuje online.
Moderní pojetí účetnictví = silná podpora podnikatele
Podstata všeho je urytá v originálních systémech a aplikacích, které si Trivi samo vyvíjí a díky kterým se veškerá správa účetnictví, vytěžovaní dat, jejich přenos od klientů k účetní zjednodušuje a zrychluje. Podklady se dají odesílat okamžitě v průběhu celého měsíce, jednotlivé odeslání dokladu podnikateli – klientu Trivi, zabere několik málo vteřin, takže není nutné, aby na konci měsíce složitě hledal, hodiny dával dohromady a zpracovával podklady pro účetní.
Kromě toho nemusí klient Trivi „pouštět“ účetní do své datové schránky nebo banky. V Trivi dojde k sekundárnímu propojení s účetním, pokladním systémem, bankou nebo e-shopovým řešením prostřednictvím exportů nebo napojením API. Zákonné povinnosti obstará Trivi zastoupením klienta ze své vlastní datové schránky. Služba je komplexní i z toho pohledu, že je za vše ručeno a veškeré úkony jsou pojištěny a pokud by došlo k chybě, je pokrytá ručením účetní firmou Trivi.
Revoluční projekt účetnictví, přehled ve financích i dokladech
Chytré technologie jsou potom součástí komplexních, moderně pojatých služeb. Podnikatel získá přistup do účetního portálu Trivi, k dispozici má také prodlouženou ruku portálu v podobě mobilní aplikace. V portálu nebo aplikaci má každý klient možnost nahlížet do svého účetnictví v relaci 24/7, ať je kdekoliv. Jediné, co potřebuje je mobil nebo počítač a internet. Svým klientům nebo zákazníkům může jednoduše odeslat fakturu z fakturačního sytému, opět pomocí počítače nebo mobilu. Operace je na pár kliků a fakturu odesílá kam je třeba. Vše je bez papírů! Je jedno, zda se jedná o drobného živnostníka, nebo majitele prosperující výrobní firmy s desítkou zaměstnanců. O všechny je postaráno.
Empatické a pracovité účetní i daňoví poradci
Přes výjimečnost všech systémů a aplikací za vším stojí lidé – profesionální, pravidelně školené účetní a daňoví poradci. Celý tým Trivi poskytuje komplexní službu správy účetnictví, řešení daňových povinnosti a kompletní zajištění státní správy a legislativy. Spolu s aplikacemi účetní hlídají za podnikatele, co je potřeba pro zdárný průběh zpracování účetnictví. Podnikatel může vše přenechat týmu účetních a v klidu podnikat bez nutnosti zabývat se papírováním a nudnou byrokracií.
S Trivi můžete v klidu využívat služeb účetnictví online, daňové poradenství online nebo fakturaci online a řadu dalších služeb, a ještě je klientovi k dispozici milá a empatická účetní. V případě, že se chcete dozvědět více běžte na web Trivi anebo rovnou volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40.

Trivi, a.s.