Úspěchy firem, kterým pomohl digitální marketing, představí konference WebTop100

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Inspirujte se, kam váš eshop může posunout rozvoj webu, firemní obsah, reklama na internetu a sociálních sítích nebo formáty jako videoreklama a podcast od těch, co uspěli.
3. 11. 2020
pr článek

Sdílet

Na konferenci WebTop100 jsme pozvali zástupce značek jako Česká spořitelna, Nazuby.cz, MAPO plasma nebo Relax, aby ukázaly konkrétní výsledky, postupy a kreativu svých neotřelých kampaní. Z úst špičkových odborníků na digitální marketing pak uslyšíte příklady, jak můžete uchopit příležitosti onlinu a posunout se tak ve svém podnikání. Sejdeme se 19. listopadu online.

Uslyšíte konkrétní výsledky těchto kampaní:

Eshop Nazuby.cz zvýšil svůj obrat od roku 2013 o 820 % a stal se jedničkou na trhu. Jak dál zvednout výkon velmi úspěšného webu a minimalizovat rizika kompletního redesignu, ukáže UX konzultant a designer Jan Junek na případové studii Nazuby.cz.

V záplavě negativních zpráv se na jaře rozhodla Česká spořitelna hledat pozitivní stránky karantény Se svoji online-first kampaní se ji podařilo dosáhnout 99,3% pozitivního sentimentu. Tak vznikla výzva #nechamsi na sociálních sítích, jejíž obsah dostal dokonce podobu televizního spotu.

Jak se podařilo znovu nastartovat návštěvnost centra MAPO plasma po celostátním lockdownu v rámci korona krize? LCG New Media přišla s novou kampaní “Hrdinů”, skrze kterou se podařilo 90% propad zlomit a odběry dostat na původní úroveň. 

Uvidíte aktuální online reklamní kampaň produktů Relax, její cílové skupiny, tvorbu obsahu a kreativu, komunikační kanály, ale hlavně konkrétní výsledky. 

Na konferenci WebTop100 se můžete těšit na odborníky napříč všemi disciplínami digitálního marketingu, jako jsou SEO, content, výkonnostní marketing (reklama na internetu a sociálních sítích), emailing, influencer marketing, rozvoj webu, použití umělé inteligence, zákaznická zkušenost, krizová komunikace, digitální PR a HR, brandová strategie, videoreklama nebo podcast

  • Pavel Ungr zhodnotí SEO v tuzemských končinách a předvede, jak jít na obsah a design vašich webových stránek od lesa, aby se vaše stránky zobrazovali ve vyhledávačích a v případě jakýchkoliv změn jste si ušetřili práci.

  • Markéta Kabátová z uLab ukáže, jaké příležitosti a hrozby nás čekají v oblasti výkonnostního digitálního marketingu (PPC). 

  • Odborník na optimalizaci webu a UX Ondřej Ilinčev zhodnotí, jak umí tuzemští odborníci svými aktivitami zvyšovat výkonnost firem s využitím webů.

  • Jak pracovat s loajalitou vašich současných zákazníků ukáže Petr Cikán z Sherpas TECH.

  • Daniel Kafka z agentury Fragile Media se zaměří na tvorbu strategie brandové kampaně. 

  • Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side se ukáže, jak by měla probíhat úspěšná digitální transformace firmy

  • Že videoreklama funguje a o vývoji videomarketingu v Čechách a ve světě vám poví Andrea Hurychová z WeDigital.

  • Tvorba efektivního firemního obsahu je téma Michala Schindlera z Creative Dock.

  • Inspiraci k byznysovému využití podcastů a predikci vývoje podcastové scény v následujících měsících přinese český pionýr podcastů Dan Tržil

  • Na roliInstagramu ve vašem marketingovém mixu se zaměří instagramerka Aki Votrubová.

  • Aktuálním stavem influencer marketingu u nás i za kopečky a předpokládaným posunem do roku 2021 vás provede Petr Srna z Word of Online. 

  • Irena Zatloukalová z agentury FENEK představí základní pravidla krizové komunikace, která platí, ať jste firma, značka, nebo česká vláda. 

  • Kam se za poslední léta v tuzemsku posunula HR komunikace a kam její autenticitu směřovat dál? To je téma Petra Skondrojanise z COCUMY.

  • Nejzajímavější případy implementace umělé inteligence přinese Jan Romportl z O2, odborník na zlepšování zákaznické zkušenosti.

  • Předseda poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 Petr Kleiner  zhodnotí rok 2020 v československém digitálu. Zodpoví otázky, kam kráčí český digitál, jak je na tom v porovnání se zahraničím a co lze vyčíst z kvality letošních soutěžních projektů WebTop100. 

Přednášející se vám krátce představí v tomto videu:

Připojte se s námi 19. listopadu do virtuálního studia na konferenci WebTop100 a posuňte své projekty o krok dál. Zaregistrovat se můžete na stránkách TUESDAY Business Network

Hlavním partnerem akce je Forpsi, dalšími partnery jsou DameJidlo.cz, Dognet a Dobrý web. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, Ecommerce Bridge a Nakladatelství FORUM. Pořadatelem akce je agentura Sherpas a produkci zajišťuje Internet Info
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).