I když s tím vnitřně nemusíte souhlasit, o obchodním úspěchu rozhodují nejen faktické informace, ale minimálně do stejné míry i schopnost jejich prezentace. Tedy například vhodné barvy, obrázky, videa či další multimediální prvky. I ty mohou ovlivnit, zda získáme nové klienty nebo zvýšíme prodeje zboží.
Pokud si lidé mohou vybrat mezi informacemi v prosté textové formě a multimediálním pojetím stejných dat, osm osob z deseti si podle studie časopisu Presentations vybere multimediální, kvalitně zpracovanou verzi a bude tvrdit, že jde o lepší nabídku s lepšími cenami a produkty.
Lepší práce s grafikou
Vytvořit profesionální nabídku je v běžném provozu náročné. Aby výsledek k něčemu vypadal, je potřeba nejprve připravit obrázky nebo videa ve specializovaných aplikacích. Ještě složitější je to s tvorbou hezky vypadajících složitějších grafů. Nebo alespoň bývalo.
Nároky na grafické zpracování neustále rostou. Proto jsme nástroje pro úpravu obrázků a videí integrovali v nové verzi Office 2010 přímo do našich programů,
říká Petr Bobek, produktový manažer divize Information Worker ve společnosti Microsoft.
Skupinové úpravy
V praxi to znamená, že firmy již nemusejí utrácet za specializované nástroje. Vystačí si navíc i s méně výkonnými počítači, protože není nutné souběžně spouštět více programů. Protože však základem zůstávají přesné a aktuální údaje, je důležitá i další nová vlastnost nových Office.
Ta umožňuje sdílet dokumenty s ostatními přes webového úložiště SkyDrive, přičemž na jednom dokumentu může pracovat i více lidí najednou a u všech úprav je vidět, kdo je jejich autorem. Vybrané části textu je navíc možné v případě potřeby proti úpravám chránit.
Kde vyzkoušet
Zkušební verze Microsoft Office 2010 je ke stažení na www.officedoprace.cz.
