Vodafone otevřel v Ústí nad Labem své druhé call centrum. Prohlédněte si ho

Designově vyladěné call centrum otevřela v Ústí nad Labem společnost Vodafone. Prohlédněte si jednotlivé prostory, které disponují i relaxační zónou.

Vodafone otevřel v Ústí nad Labem své druhé call centrum. Chce tak odlehčit práci svému hlavnímu call centru, které se nachází v Chrudimi. V současné době zaměstnává ústecké call centrum okolo 50 pracovníků, přičemž jejich počet by se měl do konce roku zvýšit na 100. 

Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu. 

Čtěte také: Podívejte se na nové vlaky LEO Express. Právě procházejí v Česku testováním

Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností, říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 8. 2012 19:26

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Tvorba a šíření videoobsahu

  •  
    Jak vytvořit video a na co si dát pozor
  • Jak ho naplnit vhodným obsahem
  • Kam ho umístit a jak mu získat diváky

Detailní informace o školení Tvorba a šíření videoobsahu »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+