Hlavní navigace

Do svého podnikání zapojila manžela i děti: Řeší u snídaně i něco jiného?

27. 1. 2023

Sdílet

27.1.23 1*/snídaně, ráno, rodina, Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed

Rodinné podnikání má řadu výhod, přináší ale mnohá úskalí. Jak se Elišce Tomkové, která provozuje módní salóny a značku Elisha, podařilo jednotlivé členy rodiny do byznysu zapojit? 

Eliška Tomková se zaměřuje výhradně na dámskou, jednoduchou a elegantní módu. Začínala už v roce 1999. Do svého rozjetého podnikání zapojila jak dcery, tak manžela. Každý má na starosti jinou část byznysu. 

Začala šít už na základní škole, nyní má úspěšnou módní značku pro ženy Přečtěte si také:

Začala šít už na základní škole, nyní má úspěšnou módní značku pro ženy

Dvacet let jsem podnikala prakticky sama a najednou je zapojená celá rodina. Děti už ale mají rozdělenou práci a odpočinek lépe než my. A manžel to nějak toleruje. Pravidelně, třeba u snídaně, si pustíme hudbu a mluvíme o práci, říká Eliška. 

V podcastu s Eliškou Tomkovou je řeč nejen o skloubení rodinného života a podnikání, ale také o jejím samotném podnikání jako takovém. Jaké byly začátky, proč se rozhlodla pro oblast módy, v čem české ženy chybují, co se oblékání týká, a jak je dokáže ovlivnit? 

Poslechněte si podcast s Eliškou Tomkovou. 

Co v podcastu také uslyšíte

  • Jak funguje provoz obou salónů?
  • Jak se liší byznys móda od té běžné?
  • Jak probíhá systém práce s klientkami?
  • Jak Eliška Tomková dokáže ovlivnit i myšlení svých klientek?
  • Jakých chyb se dnešní ženy v oblékání dopouštějí?
  • Jak jsou v Česku dostupné materiály?
  • Jak se v módě dodržuje princip udržitelnosti?

Podcast Příběhy podnikatelů odebírejte také v Apple Podcasty, Spotify a Google Podcasty

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).