Katka se v roce 2015 jako jedna z prvních v ČR začala specializovat ryze na Instagram a jeho marketingové využití. Dnes za ní a jejím týmem chodí podnikatelé, zástupci značek i marketéři primárně pro konkrétní rady, ale také na komplexní školení Instagram marketingu.
Podílí se na alfa i beta testování Instagramu™ pro iOS i Android, testuje novinky a strategie napříč různými obory, jezdí za lidmi do firem a spolupracuje s těmi nejlepšími odborníky. Udělat špičkové školení Instagramu™ je pro ni standard. Její odbornost však často začíná dávno předtím, než na Instagram™ svoji značku nebo podnikání člověk „vpustí“.
Dokáže odborně zhodnotit, jestli je člověk „materiál pro Instagram™“ a zdali mu povaha jeho podnikání, lidské zdroje a schopnosti umožní prezentovat se bez narušení chodu konkrétního podnikání.
| E-mail: | info (zavináč) bgram (tečka) cz |
|---|---|
| WWW: | https://bgram.cz |
| Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
|---|---|---|---|
| 4 důvody, proč zapomenout na nákup fanoušků na Instagramu | Sociální sítě | 4. 7. 2017 | 1 |
| Dostaňte z lidí na Instagramu kontakt na e-mailing. Jak je k tomu motivovat? | Sociální sítě | 30. 5. 2017 | - |
| 5 věcí, bez kterých si s firemním Instagramem ani neškrtnete | Sociální sítě | 21. 3. 2017 | 1 |