Hlavní navigace

Názory k článku 4 zaručené tipy, jak dokonale zapojit nového člena týmu ve vaší firmě

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 6. 2015 16:36

    kuf (neregistrovaný) ---.tmcz.cz

    Nejlepší je nováček, který hned naprosto chápe vše co mu řeknete. Opakovat mu nemusíte nic, přece není debil. Vždyť vás několikrát ubezpečil, že to chápe. Všemu rozumí a na nic se nemusí ptát. Vždyť on by se ztrapnil kdyby se na něco zeptal.Takový zdravě sebevědomý nováček. Opravdu skvělá spolupráce, řekne te si. Docela inteligentní člověk, pomyslíte si. Idioti prostě neexistují nebo vymřeli. Pak mu dáte obrázkový manuál z ikei a je v prdeli. Chytnete ho jak čte Blesk. Převypráví děj Nováckého seriálu a pochlubí se nákupem z Baumaxu. Na svačinu má rychlovku Ládi Hrušky, nakousnutý jablko v kapse a před bránou firmy zaparkovanou vytuněnou škodovku.

  • 23. 6. 2015 7:42

    Tom (neregistrovaný) ---.math.muni.cz

    A na zaklade techto parametru hodnotite zamestnance?

    Abyste se nemylil, i schopni lide koukaji na fotbal, hokej, TV zh@vna, abyste neslapl vedle.

  • 14. 6. 2015 23:42

    Trident (neregistrovaný) 78.80.69.---

    Byl jsem ve firme kde jsem nastoupil jako novacek a postupne na mne byla pridavana zatez. Samy senior a talentovany clovek. Mohl jsem si hrat na systemech pred nasazenim do produkce a zjistovat jak veci funguji bez nejakeho vlivu na produkci. V teto firme jsem vydrzel nejdele a nejvice jsem se tam naucil.
    Odstrasujici pak byla jedna z mych kratkodobych pozic, kde jsem pro naval prace a kvuli nulove adaptacni periode musel odejit. Zpetne si uvedomuji ze nebylo v zadnych lidskych silach pochopit vyvijeny system tak rychle, jez mel byt za par tydnu predan zakaznikovi a ja ho mel podporovat a to jak po technicke strance tak komunikacni. Tim ze se jednalo o zakazkovou vec tak ani obecne principy z ostatnich praci nesly moc aplikovat. V tomhle vam ani google neporadi. Zpetne si uvedomuji ze k poznani cele veci bylo treba opravdu alespon tak rok na projektu aby clovek vedel o co jde.

    Jina vec byla v dalsi firme kde uz u pohovoru jsem navrhoval mozna reseni problemu se kterymi si nikdo ve firme nevedel rady. Tady doslo k zapojeni prakticky ihned a navazal jsem brzy i neformalni pracovni vztahy.

    Nejhorsi ze vseho je, kdyz si nekteri zamestnavatele mysli ze po nastupu muzete zacit hned pracovat. Ano na pozici kopac,bagrista,se­kretarka,ucet­ni je to po par dnech mozne. Na pozicich ktere maji ustalenou hierarchii a procedury jako policista,hasic nebo doktor je to po poznani specifickych jinotaju daneho oddeleni taky mozne.
    Ten zmatek a vyvijeny specificky system, nulova adaptacni doba se jak jinak tykal ceske firmy. V tomto smeru mam i s jinymi predchozimi ceskymi firmami spatne zkusenosti. Zejmena s manazerskou praci a nestrukturovanosti. I kdyz tam se to dalo rozdejchat protoze vyhoda nasich firem je ze zas jsme vice flexibilni.

  • 21. 6. 2015 15:00

    Přezdívka: (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Zase článek o IT nebo kanclu takže o ničem. Kolik času asi dostane na zaučení taková pokladní nebo skladník v hypru? Nejvýš jednu směnu a pak je už za blbce, když cokoli neví. A když se zeptá potřetí, tak už aby se bál/a, že ho/ji vyrazí, za dveřmi je fronta dalších. Pište taky o tom laskavě.

  • 27. 6. 2015 22:50

    Radim (neregistrovaný) ---.180.broadband4.iol.cz

    O tom, jak zapracovat nového zaměstnace je dnes už spousta literatury a spousty osvědčených postupů. Stačí akorát zapátrat, možná i zadarmo googlem, ne komerční publikace a vybrat si metodu či postup nejvíc odpovídající firemním podmínkám.
    Pokud se ovšem nejedná o managora magora, který všechno zná a všechno ví. Nebo který neumí číst = nechce číst "zbytečnosti".
    Nemusí se to učit všechno od začátku a platit za to ztrátou až několika kvalitních nově přijatých zaměstnanců.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).