Češi dobře reagují na Black Friday. Jak správně nastavit kampaň?

15. 11. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depoositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Budou slevy pro zákazníky magnetem, nebo budou vůči nabídce imunní, protože šetří? To si žádný obchodník netroufne odhadnout. Jisté je jedno, slevy letos budou férové.

V Česku už běží slevová akce Black Friday. Nákupní svátek, který přináší pro nakupující zajímavé slevy, i když v minulosti často fingované. Jak to ale bude s kupní sílou Čechů, když je inflace vysoká a vše zdražuje?

Seriál: Podnikatel PLUS

Zajímá vás toto téma? Chcete se o něm dozvědět víc?

Objednejte si upozornění na nově vydané články do vašeho mailu. Žádný článek vám tak neuteče.


Autor článku

Michael Hovorka je šéfredaktorem Podnikatel.cz. Zaměřuje se na digitální tvůrce, osobní značku, marketing, AI a digitální trendy. Profil autora →

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).