Hlavní navigace

Marketing a značka

Designem kancelářských prostorů můžete říct více, než si myslíte

Pomocí interiérového designu můžete komunikovat, například ukázat zaměstnancům nebo hostům vaše hodnoty. Aspektů, na kterých záleží, je zde mnoho.

Dnes 0:00
Doba čtení: 8 minut

Využijte na Instagramu soutěživosti vašich fanoušků a zapojte je

Lidé jsou soutěživí a vy toho můžete skvěle využít a uspořádat pro ně nějakou soutěž na Instagramu. Přináší to totiž mnoho výhod.

Včera 0:00
Doba čtení: 5 minut

Pomocí hudby v obchodech můžete komunikovat se zákazníky i je ovlivňovat

Hudba je součástí smyslového marketingu a dokáže na lidi velmi výrazně působit. Ani v retailu tak nejde jen o kulisu, ale důležitý nástroj.

Doba čtení: 5 minut

Reference jsou třešničkou na dortu skvělé spolupráce, tak se s nimi pochlubte

Reference může získat každý podnikatel nebo firma a nejde jen o cennou zpětnou vazbu, ale také o součást budování značky. Jak je získat a pracovat s nimi?

Doba čtení: 7 minut

PPC reklamu má v dnešní době téměř každý eshop, tak nezůstávejte pozadu ani vy

PPC reklama je známým pojmem z on-line marketingu. Jak s ní však mají e-shopy začít, co si musí pohlídat a jaké jsou její výhody a trendy?

Doba čtení: 7 minut

Prodávejte své produkty na Instagramu a ukažte je celému světu

Na Instagramu je možné mít prodejní příspěvky a využít můžete také některý z prodejních nástrojů.

7. 5. 2019 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Holešovická tržnice: Kulturní památka stále v obležení vietnamských stánkařů

(FOTOGALERIE) Místo s historií zatím stále okupují vietnamští stánkaři. Zašli jsme se podívat, jak probíhá jejich postupné stěhování.

Doba čtení: 1 minuta

Hudba zaujme a budí emoce, naučte se s ní pracovat také na Instagramu

Hudba je důležitou součástí reklamních spotů a své slovo má také na sociálních sítích. Dokáže totiž zaujmout fanoušky a zatraktivnit vizuální obsah.

23. 4. 2019 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Díky firemnímu blogu se snadno skamarádíte s vašimi zákazníky. Zvažte ho

Firemní blog může mít na webových stránkách jakákoliv společnost nebo podnikatel. Jaké jsou jeho výhody a co na něj můžete psát?

17. 4. 2019 0:00
Doba čtení: 6 minut

Spolupráce s mikroinfluencery nestojí mnoho a může ovlivnit spoustu lidí

Influencer marketing hýbe světem a netočí se jen kolem slavných osobností. Pro firmy jsou důležití i mikroinfluenceři. Zjistěte, jak s nimi pracovat.

12. 4. 2019 0:00
Doba čtení: 5 minut

Vypíchněte na Instagramu ty nejlepší Příběhy, na které se všichni budou dívat

InstaStories mohou obsahovat informace, které chcete nechat přístupné vašim sledujícím i déle, a k tomu slouží takzvané Highligts. Zjistěte, jak na ně.

9. 4. 2019 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Okořeňte marketingovou strategii dočasným obsahem. Lidé si ho nenechají ujít

Dočasný obsah (ephemeral content) je často skloňovaným výrazem i trendem. Co se pod ním skrývá a jak jej využít?

29. 3. 2019 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Matějská pouť: Nechybí labutě a centrifuga, přibyly ale další „šílené“ atrakce

(FOTOGALERIE) Letošní ročník Matějské poutě nabízí celou řadu novinek. Milovníci adrenalinu mohou nově zkusit Techno Power, To Scan nebo italskou bobovou dráhu.

28. 3. 2019 14:59
Doba čtení: 1 minuta

Nedělejte vše sami, využívejte při správě Instagramu také aplikace a nástroje

Se správou Instagramu vám může pomoci spousta aplikací a webových nástrojů. Záleží jen na vás, jakým směrem chcete posouvat váš profil a co vám vyhovuje.

26. 3. 2019 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Vyvarujte se častých chyb v designu webových stránek pro váš byznys

Webové stránky má dnes téměř každá firma i podnikatel. Není divu, že existuje také spousta jejich tvůrců. Jak se nenechat někým nachytat a vyvarovat se chyb?

Doba čtení: 7 minut

U instagramových Stories se nemusíte bát kreativity

Stories na Instagramu představují možnost, jak na svůj profil přidat dočasný obsah. Oproti příspěvkům jsou hravější a nabízí spoustu možností.

Doba čtení: 4 minuty

Využijte příchod jara ve svůj prospěch, a to nejen v marketingu

Podle kalendáře jaro ještě nezačalo, ale s prvními paprsky a zvyšující se teplotou se mění také nálada lidí. A toho je třeba využít.

6. 3. 2019 0:00
Doba čtení: 5 minut

Zavítali jsme na Holiday World. Co nabízí cestovatelský byznys? Podívejte se

(FOTOGALERIE) Veletrh cestovního ruchu Holiday World i letos přinesl tipy a rady pro cestování. Jaká je nabídka cestovatelského byznysu?

5. 3. 2019 10:19
Doba čtení: 1 minuta

Vlastnosti a chyby obchodníka: Jak by měl vypadat ten ideální obchodník?

Obchodníkem nebo obchodním zástupcem nemůže být kdokoliv – takový člověk musí mít určité vlastnosti, chuť na sobě pracovat a hlavně vnímat potřeby jeho okolí.

Doba čtení: 6 minut

Jaká je nabídka vietnamských obchodů v ČR? Na internetu se to zákazník nedozví

Jen minimum vietnamských firem v České republice prezentuje své produkty a služby na webových stránkách. Stejně tak firmy ukrajinské nebo čínské.

26. 2. 2019 10:59
Doba čtení: 1 minuta

Naučte se, jak vložit na Instagram video, a vzdělávejte i bavte své fanoušky

Popularita videa stále roste, a proto není divu, že se stále častěji objevuje i na Instagramu. Zjistěte, jaké jsou jeho možnosti, a oživte jimi profil i vy.

Doba čtení: 5 minut

Vyprávějte na Instagramu Příběhy a ukažte sledovatelům zákulisí vašeho byznysu

Příběhy na Instagramu jsou stále oblíbenější a nabízí stále více funkcí. Podívejte se, jak je můžete využít a jaký je rozdíl mezi nimi a běžnými příspěvky.

Doba čtení: 4 minuty

Omyly při reklamacích: Účtenka je nutnost či reklamace jen v místě nákupu

S reklamacemi se pojí celá řada omylů, které mohou zákazníka od vrácení zboží odradit, ač jsou s ním nespokojení. Vyvracíme několik z nich.

Doba čtení: 2 minuty

Chcete zviditelnit vaši firmu v televizi zadarmo? Naučte se, co znamená PR

Public relations je velmi široká oblast komunikačních činností, se kterou se pojí mnoho výhod. Jedná se o dlouhodobý proces, který však přináší výsledky.

6. 2. 2019 0:00
Doba čtení: 5 minut

Udělejte ze sebe celebritu, začněte budovat osobní značku. Víme, jak na to

O vlastní značce je třeba přemýšlet komplexně a ujasnit si, co vše je s ní spojeno. Nejedná se o složitou disciplínu, ale vyžaduje zamyšlení i výzkum.

1. 2. 2019 0:00
Doba čtení: 5 minut

Kritiku zákazníků řešíte chladnou hlavou? „Supr“. Příklad si může vzít i Čupr

Když přijde na krizovou komunikaci, člověk může jednat nesprávně. Oslovili jsme odborníky, jak se v takových situacích chovat a využít situaci ve svůj prospěch.

Doba čtení: 5 minut

Jak na Instagramu pracovat s hashtagy a využít je ve svůj prospěch

Hashtagy jsou se sociálními sítěmi nedílně spjaty. A o Instagramu to platí obzvláště. Poradíme vám, jak je používat, a přidáme i tipy.

29. 1. 2019 0:00
Doba čtení: 5 minut

Máte e-shop? Pusťte se do vendor marketingu

Vendor marketing se stává důležitou součástí marketingových aktivit internetových obchodů. Zjistěte o něm více a pusťte se do něj také.

Doba čtení: 4 minuty

Jak bude vypadat SEO v roce 2019? Odborníci radí, čemu věnovat pozornost

SEO čekají letos nové výzvy, ale je také potřeba čím dál více pracovat na již známých postupech. Podívejte se, co může změnit optimalizaci ve vyhledávání.

Doba čtení: 6 minut

Byznys s obytnými vozy: Češi se za ně nebojí utrácet. Velký luxus stojí miliony

(FOTOGALERIE) Mají mnohdy luxusnější interiér než kdejaký byt. Stojí i v řádu milionů a umožní bydlení téměř kdekoli. Jak se daří byznysu s „obytňáky“ v ČR?

17. 1. 2019 14:34
Doba čtení: 1 minuta