Hlavní navigace
největší server pro podnikatele v ČR
Články
Podcasty
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Zbývá jen
13 dnů
na
daňové přiznání
.
Pomůžou vám naše
chytré
formuláře
.
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Marketing a značka
Marketing a značka
181
–
210
/
530
První strana
Předchozí strana
4
5
6
7
8
9
10
Následující strana
Poslední strana
Kvalitní produkty a služby? Zákazníci budou letos hledat hlavně empatii a soucit
Pandemie koronaviru zasáhla podnikatele a měla vliv na marketing, obchod i výrobu. Ukázala tak nové trendy, na které je potřeba brát zřetel.
Jana Langerová
6. 1. 2021
Doba čtení:
5 minut
Žlutá a šedá. V duchu těchto barev se ponese rok 2021
Pantone Color Institute opět oznámil barvu roku v podobě žluté a šedé. Pro 2021 se tedy jedná o barvy dvě, což se stalo naposledy v roce 2016.
Jana Langerová
5. 1. 2021
Doba čtení:
4 minuty
Dva stejné svetry nebo malá čepice: Co s nevhodnými dárky? Kdy je lze vrátit?
Ne vždy se Ježíšek trefí. Co potom dělat s dárky, které se nelíbí, jsou malé nebo se sešly hned dva úplně stejné?
Jana Knížková
21. 12. 2020
Doba čtení:
3 minuty
Vánoce nám nevezmou: I přes opatření jsou obchody i ulice plné vánoční výzdoby
(FOTOGALERIE) Zažíváme zvláštní rok plný strachu a nejistoty. I přesto, že je náš život plný omezení a opatření, Vánoce si vzít nenecháme. Nalaďte se.
Jana Knížková
17. 12. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Obchody otevřely. Tvoří se před vašimi oblíbenými markety s nábytkem fronty?
V rámci postupného rozvolnění se opět mohly otevřít všechny obchody a restaurace. Musí však dodržovat jasná pravidla. Jak to vypadá před obchody s nábytkem?
Jana Knížková
4. 12. 2020
Doba čtení:
1 minuta
V Autočalounictví Rekovi vrací zašlou krásu veteránům. Patří mezi největší u nás
Začínali v obýváku, teď je jejich firma jednou z největších u nás. Jak se k tomuto přívlastku manželé Rekovi dopracovali, čtěte v dalším z příběhů podnikatelů.
Jana Knížková
4. 12. 2020
Doba čtení:
5 minut
Becherovka představila luxusní kanceláře, mají vlastní bar
Zaměstnanci Becherovky se mohou těšit na nové kanceláře. Přesunuli se do moderních prostor v Centru Stromovka v pražských Holešovicích.
Michael Hovorka
23. 10. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Opustila luxusní pařížskou značku, aby začala vyrábět oblečení z odpadu a sítí
Natália nechce podporovat levnou asijskou výrobu. Její sportovní oblečení je z ekologických materiálů a při výrobě se plně soustřeďuje na udržitelnost.
Michael Hovorka
9. 10. 2020
Doba čtení:
8 minut
Lidl Plus je nejstahovanější aplikací. V Německu dává 5 eur na nákup, v Česku ne
Maloobchodní řetězec Lidl nabízí pomocí své aplikace Lidl Plus nové slevy. Oproti českému nabízí německý Lidl uvítací slevu na první nákup ve výši 5 eur.
Michael Hovorka
1. 10. 2020
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Lidl spustil zákaznický program. Slevy až 75 % nabízí při koupi více výrobků
Maloobchodní řetězec Lidl spustil mezi posledními svůj slevový program. Žádnou plastovou kartu k tomu zákazníci nepotřebují, stačí mobilní aplikace.
Michael Hovorka
18. 9. 2020
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Chce být největším výrobcem obuvi v Česku. Poznejte Václava Staňka a jeho Vasky
O podnikání začal přemýšlet už ve svých 15 letech, dnes figuruje v pěti firmách. Sklízí úspěch na každém kroku a zatím je v byznysu nezastavitelný.
Michael Hovorka
18. 9. 2020
Doba čtení:
7 minut
Příspěvky „In Czechia we don´t say“ zařídí velký dosah, ale nefungují na každého
Na internetu jsou v poslední době oblíbené příspěvky In Czechia we dont say se zajímavou pointou. Není překvapením, že se tohoto fenoménu chytly i známé značky.
Jana Langerová
8. 9. 2020
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
5 minut
První pojízdné kadeřnické studio v Česku. Obsluhuje hlavně vesnice. Podívejte se
Tomáš Zela dostal geniální nápad. Koupil starou Avii a svépomocí ji přetvořil na pojízdné kadeřnické studio. Výsledek je úchvatný.
Michael Hovorka
31. 8. 2020
Doba čtení:
8 minut
Kvůli pandemii jsme ze dne na den ztratili část příjmů, říká ředitelka Loono
Zaměřují se na prevenci zdraví, ale bez finanční pomoci firem se neobejdou. Tým mladých lékařů a mediků i přes pandemii jede naplno a má novou kampaň.
Michael Hovorka
14. 8. 2020
Doba čtení:
5 minut
„Už u vás nic nekoupím!“ vyhrožují lidé na sítích firem podporující homosexuály
V Praze se nyní koná Prague Pride, jehož cílem je propojovat LGBT+ lidi. Pro jejich partnery a značky je to příležitostí, jak jim vyjádřit podporu.
Jana Langerová
7. 8. 2020
Doba čtení:
5 minut
Google rozdává tisíce na reklamu. Zkontrolujte si váš účet v Google Ads
Google se na základě situace spojené s koronavirem rozhodl podpořit malé a střední podniky kreditem na reklamu. Ten se připíše automaticky do Google Ads.
Jana Langerová
28. 7. 2020
Doba čtení:
1 minuta
2 miliardy na propagaci tuzemské dovolené: Malá domů pro Novu, Primu a Agrofert
Ministerstvo pro místní rozvoj chce, aby lidé cestovali po České republice a má v této souvislosti v plánu reklamy za 2 miliardy.
Jana Langerová
27. 7. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Slevové akce e-shopů? Tradiční blamáž, zboží jinde koupíte levněji i bez slev
V současné době probíhají na několika e-shopech velké slevové akce. Ne vždy je však taková akce zárukou nejnižší ceny.
Jana Langerová
17. 7. 2020
Doba čtení:
6 minut
Seznamte se s 5 novinkami na sociálních sítích. Mohou se vám hodit do strategie
Sociální sítě jsou v době, kdy lidé museli zůstat doma a spousta firem a podnikatelů se přesunula do digitálního prostředí, velmi důležité.
Jana Langerová
24. 6. 2020
Doba čtení:
6 minut
Začalo to měkkým vánočním dárkem, teď jejich trenýrky nosí celé rodiny
Pohledné trenýrky došly, maminka je holt musela spíchnout sama. Ač bylo Jakubovi Kofroňovi teprve 16 let, viděl v tom podnikatelský záměr s velkým potenciálem.
Jana Knížková
22. 6. 2020
Doba čtení:
6 minut
Během koronakrize pro nákup do malé prodejny. Jsou potřeba, nelikvidujme je
Během pandemie se ukázalo, jak důležité jsou pro lidi malé tradiční prodejny s potravinami. Naštěstí teď chytají druhý dech, supermarketů vzniká méně.
Jana Knížková
18. 6. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Koronavirus „vyhnal“ podnikatele na internet. Odborníci radí, na co se zaměřit
Doba koronavirová s sebou přinesla přesun spousty prodejců, institucí i zákazníků do onlinu. Jak to ovlivní marketing a na co se v něm zaměřit?
Jana Langerová
15. 6. 2020
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
7 minut
5 inspirativních marketingových reakcí na koronavirus
Značky se v průběhu krize spojené s koronavirem snažily přiblížit lidem, některé vsadily na poděkování potřebným, jiné rychle měnily přichystané kampaně.
Jana Langerová
12. 6. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Hledáte nové zaměstnance? Nepřehlédněte 5 rad, jak vyšperkovat pracovní inzerát
Inzerát je reklamou na pracovní nabídku a má výrazný vliv na to, zda se vás kandidáti rozhodnou oslovit. Je tedy potřeba dát si na něm záležet.
Jana Langerová
9. 6. 2020
Doba čtení:
6 minut
Klobouk, nebo skleník? Podívejte se na 6 příkladů, jak se poprat s opatřeními
Opatření spojená s koronavirem se dotkla většiny oborů a služeb. Ty se musely vypořádat především s dodržením bezpečné vzdálenosti a dalšími nařízeními.
Jana Langerová
3. 6. 2020
Doba čtení:
5 minut
Koronavirus změnil byznys v kultuře. Obrovský boom zažívají autokina. Nahlédněte
(FOTOGALERIE) Obrovský rozmach v době koronavirové pandemie zažívají autokina. Nabízí možnost, jak alespoň částečně udržet byznys v kultuře.
Jana Knížková
26. 5. 2020
Doba čtení:
do minuty
Tisíce piv z malých pivovarů čeká na záchranu. Pomoci má projekt Zachraň pivo
Pivo je navařené, odbyt žádný. Přece ho nevylijí. Projekt Zachraň pivo nabádá Čechy, aby si pivo od malých pivovarů nakoupili.
Jana Knížková
26. 3. 2020
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
5 tipů na skvělý obsah firemního Facebooku, který zaujme fanoušky
Profil na Facebooku má dnes téměř každá firma. My vám přinášíme tipy, jak se vyrovnat s jeho obsahem.
Jana Langerová
13. 3. 2020
Doba čtení:
7 minut
Plesnivé jídlo v reklamě? Značkám se taková upřímnost může i vyplatit
Upřímnost v reklamě se může a nemusí vyplatit, protože na každého působí jinak. Podívejte se, co to některým značkám přineslo.
Jana Langerová
6. 3. 2020
Doba čtení:
5 minut
Chyby v reklamě na potraviny vás můžou stát i miliony. Pozor na ně
Státní zemědělská a potravinářská inspekce zjistila loni mnoho pochybení souvisejících s reklamou na potraviny. Jak se jim vyvarovat a z čeho vycházet?
Jana Langerová
28. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
181
–
210
/
530
První strana
Předchozí strana
4
5
6
7
8
9
10
Následující strana
Poslední strana
BusinessCenter
Daň z příjmů
Daňové přiznání
DPH
E-shop
Jak podnikat
Koronavirus
OSVČ
Zaměstnanci
Zaměstnavatelé
Všechny témata
Komerční sdělení
Pracujte ve svém podniku na firemní kultuře i interní komunikaci
Co je nového ve mzdové účtárně?
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 19. 4. 2024
EUR
25,260
25,380
USD
23,620
23,800
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji