Hlavní navigace

Názory k článku Než začnete strkat peníze do internetové propagace, analyzujte si konkurenci

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2011 7:09

    Petr Vanek (neregistrovaný)
    Problém je, že k nám do firmy prakticky neustále volají nějaké společnosti a nabízejí geniálně výhodné reklamy, optimalizace stránek nebo registrace do katalogů a neznalý člověk se v tom těžko vyzná. Kamarád tak naletěl podvodníkům z EO Servisu, kteří tvrdili, že za 1000 dostane nějakou registraci podporovovanou EU a pak po něm chtěli desetitisíce. Až teď vyhrál soud... Na nějakou strategii a analýzu prostě většina lidí nestačí a u agentur to rozhodně není zadarmo. Podle tohoto návodu je mi sice jasné co a proč by se mělo udělat, ale jak to udělat ne. Chtělo by to podrobnější návod, ideálně nějaký checklist, neb malé firmy v dnešní době nemají peníze na to, aby zaplatily agentuře.
  • 20. 4. 2011 9:46

    jezevec (neregistrovaný)
    no jasně. nejlepší bude, když všichni budou platit za seo, vyhledávače a optimalizaci e-reklam. pak budou všichni na prvním místě . . . . takové podvodníky vyhazuju hned ze dveří.
  • 20. 4. 2011 9:33

    Adam (neregistrovaný)
    Internetový marketing může být černou dírou pro finance podniku, o tom není pochyb. Při vlastní tvorbě CPC strategie jsem nedosáhl zdaleka takových výsledků jako když se o to postarala marketingová firma. Výsledek? Za necelé 2k měsíčně více kvalitnějších zákazníků a jen o málo větší výdaje na reklamu. Provozuji malou firmu a tato investice se už teď vrátila. Ovšem pozor při výběru marketingové firmy. Měl jsem odhady i několikanásobně vyšší než platím za emarketing dnes.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).