Hlavní navigace

OK pointy ČSA pro nonstop informace

22. 12. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Již více než měsíc fungují OK pointy Českých aerolinií. Ty by měly zefektivnit aktuální systém sítě. ČSA tak ušetří na nákladech a klienti budou blíže všem informacím nonstop. OK pointy Českých aerolinií fungují ve spolupráci s vybranými cestovními kancelářemi.

Pro segment cestujících využívajících spíše online nebo telefonický kontakt České aerolinie nabízejí plnohodnotný obslužný systém 24 hodin a 7 dní v týdnu prostřednictvím internetových stránek a kontaktního centra, vysvětluje Jiří Marekz Českých aerolinií.

Společnost ale nechce zapomínat ani na klienty, kteří preferují osobní kontakt., doplnil Marek.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz. Rozhovor s vaší firmou na Podnikatel.cz? Vyzkoušejte Videobiz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).