Hlavní navigace

Názory k článku Špatná vizitka je průšvih, dobrá pouze malou částí celé komunikace

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 5. 2010 12:15

    Jaromir
    To nejdůležitější je, aby na vizitce byl čitelný kontakt.

    Viděl jsem už spoustu vizitek a plakátů, z kterých nešlo přečíst informace.

    Mimochodem jsem dělal stejnou chybu.

    Nakonec jsem vyřešil vizitky na konci minulého roku tak, že přes levou třetinu jsem dal svůj obličej (pak už jen ukázání vizitky kolikrát probouralo ledy LOL :) ) a na pravou stranu jsem dal pěkně co největším písmem (ať je to čitelné i z dvou metrů) jméno, telefón, email a WWW.

    A takováhle vizitka pak prodává. Sice občas to pak může vypadat, že jsem narcis, či egoista, ale rozhodně to každý přečte a rozhodně taky každý ví, od koho ta vizitka je. Což jsou dva největší problémy vizitek které mi lidi dávají, že to nepřečtu, či si na druhou stranu musím poznamenávat od koho je...

    A ohledně tisku jsem to vyřešil tak, že po šílených cenových kalkulacích jsem si našel tisk klasických dovolenkových fotek na web, kde tiskou různé šíře na pás. Vizitka má 5x9 cm, takže jsem vybral fotky výšky 10cm, udělal si v 300DPI jednu "fotku" která má v sobě čtyři mé vizitky, tato "fotka" má pak rozměry 10*18cm a nechal si ji za směšné peníze asi 150* vytisknout, jedna fotka mě stála tuším 3 Kč, je celobarevná ve foto kvalitě, mé foto na lesklém papíru vypadá opravdu dobře, a odkazy na web (email a WWW mám samozřejmě modře :) ), takže 3Kč za fotku / 4 vizitky na jednu fotky = cena něco kolem koruny i s poštovným. Akorát si je musím, když mi docházejí rozestříhat. A teď už dávám vizitky opravdu každému, což jsem kdysi, když jsem je měl za 3-5 Kč nedělal... Takže více, vizitek = více kšeftů.
  • 4. 6. 2010 16:12

    Jaromir
    Nikoliv diletant, ale amatér.

    A ty moje nové vizitky jsou 10* lepší než staré (navíc mají to co je třeba a to, že mi přitahují lidi na mé WWW a zakázky, což se u starých nedělo). Dostal jsem od lidí, kterým jsem dal nové vizitky, hned několikrát dobrou zpětnou vazbu, že se díky nim podívali na mé webovky atd.
  • 26. 5. 2010 0:52

    Vratislav Boch (neregistrovaný)
    Já vizitky přímo dělám. Varianta s výrobou vizitek z fotek je zajímavá. Akorát by mi trochu vadilo že na druhé straně fotopapíru je název výrobce papíru. Ale kdo zkoumá vizitky z druhé strany že? Další levnou variantou je koupit si obyčejnou laserovou tiskárnu (barevnou) a tisknout si vyzitky sám. Třeba Epson C1100 dokáže tisknout i na 350g karton - klasický ofsetový vizitkový papír (lesk i mat) a to v takové kvalitě že by se za výsledek nemusel stydět leckterý výrobce vizitek který má stroj o 2 řády dražší. Tato konkrétní kancelářská tiskárna stojí cca 5.000. Samozřejmě se dá použít i na tisk běžných tisků. A hlavně tisk vychází neuvěřitelně lacino. Plnobarevná A4ka tak na 2kč takže když na A4 dáte 12 vizitek tak Vás vyjde jedna na 0,2Kč plus cena papíru. Sám na tomto stroji vizitky tisknu a prodávám je a všichni jsou spokojeni.
  • 1. 6. 2010 7:57

    Jaromir
    Na zadní straně fotky je většinou název souboru, který jsem poslal k tisku, takže je tam zase moje jméno... Ale i když je tam pár čísel navíc, většinou je to nevýrazné a nevadí mi to. Hlavní je poměr ceny ke kvalitě a ten je špičkový...

    Moc materiálů vtisknutých laserovkou jsem neviděl, ale co jsem viděl, tak fotky byly méně kvalitní, než vytištěné jako z minilabu (tak jak to dělám já). Navíc se člověk o takovou tiskárnu musí starat, dokupovat drahé tonery atd.

    Podle tebe je jaká kvalita lepší (u fotky), z této laserové tiskárny a nebo z mini-labu?

    Taky se snažím mít v dnešní době bezpapírovou kancelář, takže faktury a nic jiného už netisknu, vše posílám emailem, a jediné co tisknu je jednou za kvartál přiznání k DPH, do doby než si zařídím el. podpis, ale i to se mi nevyplatí.

    Prostě se mi nevyplatí se starat o tiskárnu, i když ta barevná laserovka o které píšeš, jak jsem se díval stojí jen 3700 bez DPH. Je pro mě jednodušší si nechat vytisknout pár stovek vizitek v minilabu na fotky za 200 Kč a mít klid...

    Osobně si myslím, že vizitky by měly být hlavně čitelné a levné (aby je člověk dával každému a netrápilo ho to) a zbytek je jedno. A u mě už vizitky s cenou pod korunu toto plně splňují...
  • 6. 6. 2010 7:50

    Miloš (neregistrovaný)
    Varianta s výrobou vizitek z fotek : Tohle delam taky, už léta. Nejsem firma, mám to jen pro osobní potřebu (takže může být lehce odlehčená ). Tak mi jich stačí jen pár. Je to rychlé a levné, relativně :-) Na druhou stranu vizitky, lze psat poznamky jen specialním fixem, což je trochu nevýhoda. Mám tam také svou fotku, telefon, web, email. A pomahala mi s ní kamaradka, jenž děla asistenku ředitele, takže má přehled :-)
  • 1. 10. 2012 9:43

    SazaGraphic (neregistrovaný)

    Pravdou dnes už je, že jsou digitální tiskárny, kde není problém vytisknout i větší plochy na vizitce syté, plné a stejnoměrné. Na druhou stranu, u ofsetového tisku je potřeba počítat s určitým "vsáknutím" barvy do podkladového papíru, tedy s ovlivněním výsledné barevnosti. U digitálního tisku se barva do papíru nevsakuje, ale tvoří na něm "napečenou" vrstvu prášku. Není proto tolik ovlivněna lehkým odstínem papíru. Papír volit minimálně 200gr., aby "vydržel", dobré je pořídit si vizitkovník, tedy krabičku, kde vizitky nedojdou k úhoně. Ad logo, i zde platí heslo "ševče, drž se svého kopyta", tedy pokud Vaše firma prodává okna, zabývá se stavební činností, neměl by se její majitel pouštět do tvorby loga, stejně jako grafik si nebude usazovat sám okno do novostavby svého domku. Dobré logo by mělo vyprávět Váš "příběh", souviset s Vaší činností, jak barevností, tak svým tvarem a mělo by být tak jednoduché, aby šlo použít od razítka po billboard.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).