Hlavní navigace

Startuje 7. ročník soutěže WebTop100

8. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Konzultační centrum Dobrý web oceňuje již posedmé úroveň internetových prezentací hospodářsky nejúspěšnějších českých firem. Do hlavního žebříčku soutěže WebTop100 se automaticky dostávají internetové prezentace 100 nejvýznam­nějších firem na základě žebříčku CZECH TOP 100. Žebříček je sestavený podle tržeb firem.

Zároveň však soutěží firmy v 11 oborových žebříčcích. Do oborových žebříčků se může přihlásit jakákoliv firma, která podniká v Česku a má české webové stránky. Firmy se mohou hlásit prostřednictvím internetového formuláře uveřejněného na www.webtop100­.cz/zebricky/prih­laska, a to do 30. května.

Novinky čekají v letošním ročníku především účastníky oborových žebříčků. Došlo totiž k drobným změnám v uspořádání kategorií tak, aby lépe odpovídaly jednotlivým oblastem podnikání. Zároveň byla vyhlášena zcela nová kategorie – žebříček pro nejlepší microsite, tedy speciální webovou prezentaci výrobku či služby často zábavného či komunitního charakteru. Tato kategorie bude hodnocena podle speciální metodiky s menším důrazem na technické řešení, ale naopak s větším přihlédnutím k zajímavým nápadům a kreativitě,“ vysvětluje vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Internetové prezentace hodnotí odborná porota, která je složená jak z odborníků na internetový marketing, tak vždy také z odborníků na konkrétní obor podnikání.

Oborové žebříčky pro rok 2008:

  • Auto-moto
  • Telekomunikace a IT
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • Cestovní ruch
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Microsite

Hodnocení microsite v samostatné kategorii je novinkou letošního ročníku soutěže.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).