Hlavní navigace

Účtenková loterie už má logo, je barevné jak duha a stálo 80 tisíc Kč

29. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Účtenková loterie, která má odstartovat 1. října, má již své logo. Je barevné jak duha. Vytvoření celého grafického manuálu stálo rezort 80 tisíc korun bez DPH.

Server Podnikatel.cz podobu zjistil z veřejné zakázky na propagaci EET, kterou ministerstvo před několika dny zveřejnilo.

Čtěte také: „Nezapomněli jste v hospodě milion?“ Lidi mají k Účtenkovce nalákat slogany

Účtenkovka už má své duhové logo

Účtenková loterie má odstartovat již za měsíc, přičemž první slosování o ceny proběhne 15. listopadu. Celkem se má měsíčně udělit 21 025 výher. V rámci výher se počítá s 5 hlavními výhrami, a to 1. výhra 1 mil. Kč, 2. výhra automobil (v hodnotě přibližně 400 000 Kč), 3. výhra 300 tis. Kč, 4. výhra 200 tis. Kč a 5. výhra 100 tis. Kč. Větší část výher pak bude mít následující podobu: 20 výher po 20 tis. Kč, 1000 výher po 1000 Kč a 20 000 výher po 100 Kč. Losování bude probíhat jednou měsíčně, a to z účtenek vydaných za předem stanovené období.

Čtěte více: V Účtenkovce se má měsíčně vyplácet 21 025 výher, 20 tisíc z nich bude 100 Kč

Přestože web uctenkovka.cz ještě není funkční, loterie má již své logo. Ukazuje to veřejná zakázka na zpracování návrhů a výrobu reklamních videospotů a grafických posterů.

Logo Účtenkovky

Logo vytvořila grafická designérka Hana Kolbe. Celková cena za zpracování kompletního grafického manuálu byla, jak ukazuje uzavřená smlouva, 80 tisíc Kč bez DPH (96 800 Kč s DPH), Vítězná varianta loga byla vybrána po pečlivém zhodnocení všech estetických i technologických kritérií, napsal serveru Podnikatel.cz Michal Žurovec, mluvčí ministerstva financí.

Podívejte se, jak to vypadá v Paralelní Polis, kde bojkotují celý projekt EET

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).