Hlavní navigace

Vytěžte ze svátku zamilovaných co nejvíce. Buďte originální. Máme inspiraci

Autor: 258398
Jana Knížková

Obchodník chce vytěžit z každé příležitosti, která vytváří dobré podmínky pro prodej. V únoru se nabízí svátek Svatého Valentýna. Umíte přilákat zákazníka?

Doba čtení: 1 minuta

Měsíc a půl po finančním vyždímání peněženek se nabízí další z možností, jak zvýšit prodej. Svátek Sv. Valentýna, ač není českým svátkem, přináší příležitost, jak láskou a zamilovaností oblblé zákazníky přimět, aby utráceli. A kolikrát i ty nezamilované.

Čtěte více: Valentýn v Česku je předraženým trikem obchodníků. Lásku oslavujeme v květnu


Autor: 258398

Sv. Valentýn, jakožto anglosaský svátek, v našich končinách zcela nezdomácněl. Oslavu lásky a zamilovanosti mají lidé spojenou spíše s 1. májem. Snahy obchodníků se však každoročně objevují. Otázka je, zdali jsou efektivní a přináší kýžený výsledek.

Čtěte více: 3 rady, jak se vydat na cestu k větší kreativitě ve vlastním byznyse

Chce to být originální a nebát se nadsázky

Supermarkety nabízejí speciální valentýnskou nabídku, hotely poskytují valentýnské pobyty a restaurace vám uspořádají skvělou valentýnskou večeři. V tom však není nic originálního. Když už Svátek Sv. Valentýna zákazníka tolik netáhne, chtělo by to něco víc. Jednoduše originalitu a vtip, jak také potvrdila marketingová specialistka Magdalena Čevelová: Kolem Valentýna by mohlo být určitě víc vtipu nebo roztomilé nadsázky. Valentýnská komunikace českých firem, alespoň ta, kterou jsem měla možnost vidět, se bere zbytečně vážně, nebo nemá nápad.

WT100 tip v článku Ilinčev

A podobný názor na chybějící originalitu obchodníků má i další z oslovených odborníků na marketing. Slevy bude zřejmě nabízet kde kdo, povrchní emoce také, takže bych viděl šanci v dobrém zpracování a využití nějakého neokoukaného příběhu, třeba z historie, dodává Miloš Toman, marketingový odborník ze společnosti Intuitivní marketing s.r.o.

Inspirujte se vstupními branami do obchodů ve světě nebo originálními nápady druhých: