Hlavní navigace

Názor k článku Chyby, kterými zákazníka vašeho e-shopu zaručeně odlákáte od jezevec - mně registrace vadí proto, že mně to nutí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 10. 2014 23:56

    jezevec (neregistrovaný)

    mně registrace vadí proto, že mně to nutí si na padesát e-shopů si vytvářet padesát nějakých login a hesel. to pak vede pouze ke dvěma variantám, obě jsou špatné - buďto mám všude stejné heslo, a riziko je vysoké - a nebo mám někde u počítače papír s padesáti různými hesly, a riziko je značné.
    a proto povinným registracím nasrat!
    je mi úplně jedno, kdo o mně jaké má a schraňuje informace, nejsem hysterický na datum narození ani rodné číslo, moji adresu a telefon mají tisíce lidí, evidujte si o mně co chcete. ale NECHCI za žádnou cenu a za žádných podmínek jednadvacátou registraci a jednadvacáté heslo.
    kde má webshop povinnou registraci, pošlu objednávku mejlem, a pokud na ní nereflektuje tak s ním končím, neregistruji se nikde.
    pak mně dokážou vytočit experti, co ještě vyžadují aby heslo mělo nějaký minimální počet znaků nebo obsahovalo povinné znaky, to už je drzost na entou!
    ale vůbec nejvíc mně dokážou vytočit experti, že někde chci něco koupit, a nějaký drzý robot mi tvrdí, že pod svým mejlem už jsem tam kdysi dávno nakupoval, a že musím použít buď jiný mejl a nebo si vzpomenout na heslo, protože ho nějaký imbecil uložil ve své databázi, a teď se rozhodl mně s tím votravovat. tam nechávám rozepsaný košík a mizím i s prohlížečem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).