Založil a řídí z pozice managing partnera PR agenturu FYI Prague, jejímž mottem je „Nedělat PR jinak, ale pořádně“. Mnoho let působí jako mluvčí online supermarketu Košík.cz a Bezrealitky. Vede Asociaci moderně komunikující společnosti (AMKOS). Začínal jako novinář, specializující se na českou politickou scénu, z pozice šéfredaktora vedl marketingový magazín Marketing Journal, pracoval také jako designér a brandový specialista.
Specializuje se především na tvorbu PR strategií, special affairs a komunitní a WOM marketing.
| E-mail: | frantisek (tečka) broz (zavináč) fyi (tečka) cz |
|---|
| Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
|---|---|---|---|
| Vyzněla vaše kampaň trapně? Jste směšní? Tak buďte, vždyť je to autentické | Marketing a značka | 3. 3. 2025 | - |
| „Pan šéf chtěl ve skutečnosti říct…“. Jaká je cena pusy na špacíru? | Marketing a značka | 26. 11. 2024 | 1 |