František Brož

František Brož

Založil a řídí z pozice managing partnera PR agenturu FYI Prague, jejímž mottem je „Nedělat PR jinak, ale pořádně“. Mnoho let působí jako mluvčí online supermarketu Košík.cz a Bezrealitky. Vede Asociaci moderně komunikující společnosti (AMKOS). Začínal jako novinář, specializující se na českou politickou scénu, z pozice šéfredaktora vedl marketingový magazín Marketing Journal, pracoval také jako designér a brandový specialista.

Specializuje se především na tvorbu PR strategií, special affairs a komunitní a WOM marketing.

E-mail: frantisek (tečka) broz (zavináč) fyi (tečka) cz

Nejčtenější články autora

  1. „Pan šéf chtěl ve skutečnosti říct…“. Jaká je cena pusy na špacíru?  26. 11. 2024
  2. Vyzněla vaše kampaň trapně? Jste směšní? Tak buďte, vždyť je to autentické  3. 3. 2025
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).