Hlavní navigace

Imitace značek nám nevadí, důležité je dobře vypadat, vyšlo z průzkumu

22. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 631791
Nejsme natolik bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. Toto rčení u Čechů, ale ani u Slováků zdaleka neplatí. Proti imitacím je jen třetina z nás.

Jen zhruba třetina Čechů a Slováků má vůči napodobeninám značkových výrobků výrazně odmítavý postoj. Imitace, ať už jde o oblečení nebo doplňky, akceptuje většina lidí a nevadilo by jim mít na sobě něco „nepravého“ za předpokladu, že by o tom okolí nevědělo. Takový je závěr průzkumu, který si na konci loňského roku nechala udělat agentura GfK.


Autor: www.isifa.com

Téměř polovina lidí obohatí svůj šatník padělky 

Pokud si nemůžeme dovolit drahé a značkové věci, nedělá nám problém sáhnout po imitacích. Po napodobenině drahého kousku by s klidným svědomím sáhli tři ze čtyř Čechů. A to i přesto, že kvalitu padělků hodnotíme jako průměrnou až nízkou. Důležitější je, abychom na oko dobře vypadali. Přeci jen platí, že šaty dělají člověka a značka oblečení a doplňků má tu moc vylepšit společenské postavení.

Čtěte také: Dokud budeme padělky kupovat, budou se taky vyrábět

Nejvíc frčí kopie triček a svetrů 

Nejčastěji se kopíruje sportovní oblečení populárních značek, za hubičku můžeme sehnat i výrobky známých světových návrhářů. Co se týká konkrétního sortimentu, v kurzu jsou nejčastěji falešná" trička a svetry, a s odstupem následují imitace kabelek, džínů a tenisek, upřesňuje Khaled El Tohami, regionální KAM&Sector Leader.

Mezi ty, kteří doslova odmítají nepravé zboží, patří více můžu než žen. Rozhodující je také výše příjmů. Lidé s vyššími platy si mohou dovolit značkové výrobky zakoupit.

Čtěte také: Český výrobek, dvě slova působící jako zaklínadlo pro zvýšení prodeje

Výsledky průzkumu, který si nechala udělat agentura GfK, poukázaly také na vývoj obchodu s napodobeninami. Jak v Čechách, tak i na Slovensku by se prodeji padělků mohlo dařit i v budoucnu. Polovina Čechů a Slováků očekává zvyšující se trend nákupů napodobenin značkových výrobků, dodává Khaled El Tohami.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).