Hlavně je důležité být dostatečně drzý a nenechat se odbýt.
Drzé zákazníky profackám hned ve dveřích.....
Muzete napsat nazev sve firmy at vime kam nechodit? Obchodnik, ktery neumi vyridit reklamaci a misto toho vyhrozuje zakaznikum fackovanim nema na trhu co delat.
Znovu zopakuji !!!! Nikdo se nebude chovat drze !!!! Zákazník, který se neumí chovat nepatří k nám. Máme tak specifické zboží, že k nám chodí zákazníci v předklonu........
Je dobré, že přichází doba, kdy zákazník není pan buch. A dle vývoje v zahraničí sprostý zákazník nemá co dělat v obchodě. Sprostý zákazník, to je jako ožrala , co neví jak se chovat. Je dobré, že patolízalství k zákazníkovi už také končí v naších končinách....
Od kdy chodí lidi do růžového slova v předklonu? Máte jako dny, kdy jím tam zakoupené zboží rovnou fouknete?
Mimochodem růžový slon je kousek od nás a to jaky mají obrat o tom se tobě ani nesní.
TY neurčuješ kdo má co dělat na trhu . NAŠTĚSTÍ !!!!!!!!!!!!!!!
My reklamaci rozhodně vyřídit UMÍME !!!! Zákazník musí dodržovat řád provozovny !!!!!!!!
Příklad drzosti zákazníka. : Poslal drze reklamaci nám zpět na dobírku. Naše reakce: Nikdo to drzému zákazníkovi nepřevzal a vrátila se mu zpět. To bylo rozčarování....................
Pavle, z vasich x prispevku k 1 komentari usuzuji, ze zadnou firmu nemate a v tom lepsim pripade pracujete nekde v Amazonu ve skladu, v tom horsim fetujete nekde aceton. Hodne stesti v zivote.
Vyřídíme cca 2000 objednávek měsíčně. Možná jsi tam i TY!'!!!
Na Heurece se musím hodně brzdit, abych nenapsal co si opravdu myslím o lidech kteří tam pišou recenze. Jinak naše hodnocení na Heurece je 95%.
Omlouvám se redakci. Už se to nestane
Pan Zelený je především mimo !!!
"„Reklamaci můžete uplatnit na kterékoli pobočce nebo v sídle prodejce,"
Reklamaci a její vyřízení určuje Reklamační řád !!!!!!
Jestliže mám určené reklamační oddělení a k tomu určené ho pracovníka tak to bude zákazník RESPEKTOVAT !!!!! Na záchodě nebo jinde mu opravdu reklamaci nevyřídím !!!! Zelený se může postavit i na hlavu !!!! To jsou zase kydy.............
Nechcete se pochlubil svojí firmou? Myslím, že by to mnozí ocenili, aby se vám mohli včas vyhnout. (Jinak zákon o ochraně spotřebitele platí i pro vás, doporučím vaší ctěné pozornosti zejm. § 19. S reklamačním řádem, který je s tímto v rozporu, doporučuji pak naložit vhodným způsobem, např. použít k vytření spodní části zad...)
V zákoně o ochraně spotřebitele nikde nečtu, že zákazník může vyřídit reklamaci kdekoli. Máme sklad která je provozovnou, a prodejnu. NIKDO nás nedonutí vyřizovat reklamaci ve skladě. Zákazník musí přijít na prodejnu, jít do kanceláře která je určená k vyřizování reklamace, které vyřizuje konkrétní člověk.
Ty svoje moudra si strčté do .............
Chceš vyřídit reklamaci ?, pěkně přijdeš tam kde ti já jako prodejce určím !!!
Jestli chceš vyřizovat reklamaci na "záchodě" je to jen tvůj problém !!!
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
(2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.
(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
(4) Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k informacím podle § 13 písemnou formou poskytnout zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde může spotřebitel i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb uplatnit reklamaci.
kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné - JINDE NE
Kdyz uz citujete, doporucuji nevytrhavat veci z kontextu. “v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.”
Kdyz vam zakaznik prinese reklamaci na prodejnu v Olomouci, nemuzete ho posilat do Prahy. Kdyz vam zakaznik prinese reklamaci na adresu kterou mate jako sidlo, jste povinen ji prijmout bez ohledu na to jestli v sidle mate jenom sekretarku nebo 100lidi. Zakon vam v tomhle jasne urcuje ze tam mate mit cloveka vyrizujiciho reklamace. Prosim jeste jednou jako kolega o nazev vasi firmy, rad se ji budu vyhybat.
Ne ne . pěkně přicupitáš tam kde máme oddělení na vyřizování reklamace. Je to sice ve stejném městě, nikdo tě nebude honit jinam, ale náš reklamační řád budeš DODRŽOVAT !!!!
Zákon říká jasně !!!!!!!!!! kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné - pokud to možné není přicupitáš tam kde to možné JE !!!!
Vyhýbat se nebudeš, ještě olížeš prsty, aby jsi mohl nakoupit.........
Máme tak individuální sortiment, že ho jinde nekoupíš.....
Je mi lito, ze jsme se od Pavla nedovedeli nazev firmy pro kterou pracuje. Rad bych se tam priplazil a ponizene si nakoupil neco co bych pak ponizene mohl reklamovat. ;)
Nekecej , pokud by ti bylo líto, tak lítáš, jelikož nelítáš tak ti lito není , sodruhu bolševíku...........
Máme 1 % lidí co chronicky nepřebírají zásilky, možná patříš mezi ně !!!!!
Pokaždé si vzpomeneš, když ji nepřevezmeš
Nevím,jak v kterém obchodě to chodí,ale ráda bych se podělila o svůj zážitek.
V UH.Hradišti jsem zakoupila před vánoci proš.bundu dárek pro dceru.Velikostně jsme stejné.Jenže po vánocích se ukázalo že bunda nesedí -má větší plíce.Samo účtenku již nemám.Reklamace nejde jelikož bundy jsou prodané tedy,chci mluvit s majitelem či vedoucí.Nikdo není mi z perzonálu/prodavaček/ochotný zavolat jak vedoucí či majitele.Nechávám zde kontakt na sebe. Pro případ dobré vůle!Přídte zítra mezi 17-18h chodí pro tržbu.Beru si přerušení v práci.V17,15h je mi zděleno paní majitelka tu již byla.A pokud nemám účtenku nechce se semnou bavit!
Dávám si účtenky na ÚČTENKOVKU,takže sem vyhledala data a přišla do obchodu již po třetí.To již se semnou nechtěla bavit ani /kredenc/.Bundu mám a nevím co s ní.Tak moje zkušenosti s obchodem Na Prostřední ulici 135. Zuzana
U nás učtenku nepotřebuješ, stačí jen číslo daňového dokladu. Kvůli DPH musíme archivovat doklady 10 let.
Ve spouste obchodu uctenku nepotrebuji, mam tam obvykle zakaznicky ucet a najit v nem ze jsem si neco kupoval je otazkou chvile. A pokud nemam uctenku, mam zaznam na kreditce, coz je pro vetsinu normalnich obchodniku dostacujici. Jinak si Pavle pisete k botam cislo danoveho dokladu? Zakaznik spise bude mit uctenku nez opsane cislo danoveho dokladu.
Tak aspoň ví částku nebo datum..................... Podle čeho to jinak dohledat???
Pane OMG osočujete mne za řád už víte proč je dobrý řád ??
Navíc naši zákazníci dostavají VŠICHNI doklad ještě elektronicky
A vidíte pan OMG se rozčiluje, že máme reklamační řád jak by se ti teď hodil..............
Reklamacni rad a idiocie jsou dve veci. Rozcilovat se? Zbytecne. Naprosto zbytecne.
U nás budeš pěkně dodržovat řád a musíš ho dodržovat všude, proto také před dokončením objednávky MUSÍŠ souhlasit z obchodníma podmínkama !!!
Snad vite, ze cokoliv neplatne v obchodnich podminkach je proste neplatne bez ohledu na to, ze to tam mate...
OMG, drahá spoluobčanko(bohužel), to že Vám bunda není, není důvodem k reklamaci. Můžete maximálně tak zkusit odstoupit od kupní smlouvy a pokud jste to kupovala osobně v kamenné prodejně, tak je to jen na obchodníkovi, zda Vám vyhoví nebo ne a logicky musíte prokázat, že jste oblečení zakoupila tam a je stále v bezvadném stavu.
Doufám, že až budete bundu prodávat na bazarových serverech, tak kupujícímu vystavíte účtenku, ať si taky může užít trochu toho státního hazardu ;) :D
Prosím, sbalte si 5 koblih do ranečku a vydejte se na cestu kolem světa, republice se uleví. Díky.
Btw. palce pro Pavla, sice je hrubián, ale nenašel jsem komentář, kde by neměl pravdu. :)
Internet Info Podnikatel.cz (www.podnikatel.cz)
Průvodce vaším podnikáním. ISSN 1802-8012
Copyright © 2007 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.