Hlavní navigace

Weby zkrachovalé Mladé fronty jsou už opět online, koupilo je Internet Info

8. 1. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Aktualizováno: Weby Mladé fronty jsou opět online. (8. 1. 2021 19:11)
Internet Info, které provozuje servery Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz, koupilo online divizi vydavatelství Mladá fronta. Její weby jsou zpět online.

Jak informoval sesterský server Lupa.cz, dražba online divize vydavatelství Mladá fronta skončila. 

Vyhrálo v ní vydavatelství Internet Info (vydavatel Podnikatel.cz), které za online divizi zaplatilo 15,8 milionu korun. 

Internet Info v aukci soupeřilo se společností A 11, další zájemci projevili zájem jen o některé části online divize. 

Do online divize zkrachovalé Mladé fronty patří například tyto weby: 

  • Autohit.cz
  • Cnews.cz
  • Cochces.cz
  • Edna.cz
  • Euro.cz
  • Finance.cz (včetně subdomén)
  • Finance.sk
  • Hrydnes.cz
  • Hryprebaby.sk
  • Hrypredivky.sk
  • Hryprodivky.cz
  • Hryzadarmo.sk
  • Jogo.cz
  • Mf.cz
  • Mujsoubor.cz
  • Nasvah.cz
  • Onlinovky.sk
  • Profit.cz
  • Raketka.cz
  • Rodicov.cz
  • Softmania.sk
  • Stahnu.cz
  • Stiahnut.sk
  • Videacesky.cz
  • Zdravotnictviamedicina.cz

Výše uvedené weby jsou už opět online. Uživatelé se tak mohou vrátit na své oblíbené weby jako je Edna.cz a Finance.cz. 

tip_podnikatel_skoleni_ucto_28.1.

Internet Info působí na trhu od roku 1998. Provozuje online servery jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, také weby Slunečnice.cz, Stahuj.cz, pořádá i soutěž Křišťálová Lupa.

Původně online vydavatelství se před rokem rozrostlo také o divizi časopisů. Firma koupila také 100% podíl ve vydavatelství IDG Czech Republic. Díky tomu patří do jejího portfolia tradiční papírové časopisy Computerworld, CIO Business World, ChannelWorld, Security World, CFO World a HD World a také související weby. 

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz. Rozhovor s vaší firmou na Podnikatel.cz? Vyzkoušejte Videobiz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).