Hlavní navigace

Zapakatel.cz: Došla nám trpělivost, obchodně končíme se Slevomatem

Redakce

Obrat na trhu slevových serverů. Zapakatel.cz se ostře pustil do Slevomatu. Prý ho brzdí, a proto s ním obchodně končí.

Doba čtení: 2 minuty

Slevovému portálu Zapakatel.cz došla trpělivost. Obchodně končí se Slevomat.cz. Hlavní příčinou jsou údajně naprosto odlišné názory na výšku marží. Situace byla pro nás už neudržitelná, brzdilo nás to v obchodních cílech, potvrdil serveru Podnikatel.cz Tomáš Carba, šéf obchodníků Zapakatel.cz. 

Čtěte také: Slevové servery ubývají po desítkách. Jak bude slevový trh zanedlouho vypadat?

Jak Carba připomněl, výše marží se pohybuje u Slevomatu až kolem 22 %, zatímco u portálu Zapakatel.cz je to zhruba kolem 17 %. Nezdá se to, ale i těch 5 % hraje významnou roli, především pro naše obchodní partnery, řekl Tomáš Carba a dodal: Prostě nechceme využívat nevědomosti našich partnerů o slevovém trhu a dřít je z kůže tak, aby kvůli nám přišli, lidově řečeno, na buben. Masér prostě nemůže masírovat rok se ztrátou, upozornil Carba. 

Portál Zapakatel.cz provozuje společnost Spojka Group s.r.o. Ta je z 51 % vlastněna společností Slevomat.cz, s.r.o., která provozuje stejnojmenný slevový portál. Jak je možné, že se Zapakatel.cz rozchází obchodně se Slevomatem, který ho z většiny vlastní, vysvětlil serveru Podnikatel.cz Carba takto: My, jako zakládající členové, máme možnost ovlivnit i tuto skutečnost. Přístup Slevomatu je v tomto ohledu střízlivý a uvědomuje si, že pro nás tudy cesta nevede, uzavřel Tomáš Carba. Tomáš Čupr, zástupce a zakladatel Slevomatu, přitom již dříve pro Českou televizi uvedl, že oba slevové portály se rozcházejí: Postupem času se ukázalo, že Slevomat a Zapakatel jdou strategicky naprosto odlišnou cestou. Takže spolupráce teď dlouhodobě nedávala smysl, řekl ČT Čupr.

Čtěte reakci Slevomatu: Tomáš Čupr: Populistické vyjádření zástupce Zapakatel.cz mě pobavilo

Zapakatel.cz je jeden z nejsilnějších českých slevových serverů a na Slovensku působí jako Zabagatel.sk. Na trhu je od léta roku 2010. Za rok 2011 dosáhl obratu ve výši 240 milionů korun a dvakrát tak zvýšil svou dynamiku proti roku 2010. Za první pololetní roku 2012 pak vykázal meziroční růst kolem 15 % a zisk přes 4 miliony Kč.

Foto: www.isifa.com