72563346
Vavrečkova 7040, Zlín, 760 01
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 4. 2012
CZ72563346
| institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
|---|---|
| velikostní kat. dle počtu zam. | 25 - 49 zaměstnanců |
| 461 | Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení |
| 62 | Činnosti v oblasti informačních technologií |
| 6820 | Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí |
| 6920 | Účetnické a auditorské činnosti; daňové poradenství |
| 73110 | Činnosti reklamních agentur |
| 7490 | Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n. |
| 82110 | Univerzální administrativní činnosti |
| 855 | Ostatní vzdělávání |
| 900 | Tvůrčí, umělecké a zábavní činnosti |
| Vavrečkova 7040, Zlín 76001 |
Pr 1710, Krajský soud v Brně
výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 12. 6. 2012
p) zajištění zpracování účetnictví, mzdového účetnictví a personální agendy pro spolupracující příspěvkové organizace od 2. 6. 2016
A) správa 14l15 BAŤŮV INSTITUT (kulturně vzdělávací centrum sídlící v budovách označovaných jako budovy č. 14 a 15 bývalého areálu firmy Baťa) spočívající v: a) zajišťování provozu, údržby a majetkové správy 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
b) provozování informačního centra pro veřejnost včetně provozování šatny a úschovny zavazadel od 12. 6. 2012
c) tvorbě a správě webových stránek 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
d) tvorbě, vydávání a šíření periodických a neperiodických publikací (včetně propagačních materiálů) souvisedjících s provozem 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
f) zajištění správy vozového parku 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
g) zajištění marketingu a propagace 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
B) poskytování služeb spolupracujícím příspěvkovým organizacím (tj. Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně (IČO 00094889), Krajská knihovna Františka Bartoše (IČO 70947422) a Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně (IČO 00089982) v rozsahu: a) samostatně nebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání odborných konferencí, sympózií, seminářů a výstav vztahujících se k předmětu činnosti spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
b) pořádání kulturních a vzdělávacích programů souvisejících s činností spolupracujících příspěvkových organizací (hudební, literární, výtvarné, filmové a multimediální), folklórních vystoupení a umožnění věřejného předvádění autorských děl také dalšími způsoby od 12. 6. 2012
c) samostatně nebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání koncertů, představení, oslav a pořádání trhů vztahujících se k předmětu činnosti spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
d) samostatně nebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání vzdělávacích a výchovných kurzů pro veřejnost od 12. 6. 2012
e) ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi sestavení každoročního plánu služeb poskytovaných všemi spolupracujícími příspěvkovými organizacemi v 14l15 BAŤŮV INSTITUT, nejpozději do konce 3. čtvrtletí roku předcházejícímu roku, pro nějž je plán sestavován od 12. 6. 2012
f) pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně a Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně zajištění výběru vstupného do expozic a krátkodobých výstav, poplatků za fotografování, filmování a pořizování audio či videozáznamů v 14l15 BAŤŮV INSTITUT, a následně rozúčtování příjmů mezi tyto subjekty od 12. 6. 2012
g) poskytnutí součinnosti při tvorbě a provozování webových stránek jednotlivých spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
h) zajištění služeb informačních a komunikačních technologií pro spolupracující příspěvkové organizace od 12. 6. 2012
i) zajištění služby Helpdesk (hlavní rozhraní pro poskytování všech služeb, vyřizování stížností, hlášení nedostatků, událostí týkajících se správy a provozou 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
j) zajištění servisních prací pro spolupracující příspěvkové organizace (opravy kopírovacích strojů, úklidové práce (včetně deratizace, dezinfekce a dezinsekce), stěhovací práce, tvorba šablon a vzorů pro administrativu, instalace výstav, skartace a jiné podpůrné služby) od 12. 6. 2012
k) prodej vlastních i cizích odborných periodických i neperiodických publikací, upomínkových předmětů a dalších předmětů propagujících činnost příspěvkových organizací Zlínského kraje včetně prodeje nosičů audio a video nahrávek od 12. 6. 2012
l) poskytování podpory spolupracujícím příspěvkovým organizacím při přípravě žádostí o dotace z rozpočtu Evropské unie, Finančního mechanismu EHP, finančního mechanismu Norska a programu švýcarsko-české spolupráce od 12. 6. 2012
m) příprava výkazů a ekonomických analýz spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
n) nákup kancelářského a spotřebního materiálu a výpočetní techniky pro spolupracující příspěvkové organizace od 12. 6. 2012
o) zajištění vzdělávání zaměstnanců svých i spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
ředitelka
První vztah: 2. 11. 2023
vznik funkce: 1. 10. 2023
Slezská 4770, Zlín, 760 05, Česká republika
ředitel
První vztah: 30. 9. 2015 - Poslední vztah: 2. 11. 2023
vznik funkce: 17. 8. 2015
zánik funkce: 30. 9. 2023
Padělky II 3897, Zlín, 760 01, Česká republika
ředitel
První vztah: 12. 6. 2012 - Poslední vztah: 30. 9. 2015
vznik funkce: 2. 4. 2012
zánik funkce: 17. 8. 2015
Osvoboditelů 1810, Uherský Brod, 688 01, Česká republika
Jménem organizace jedná ředitel jako statutární orgán v písemném styku tak, že k napsanému nebo vytištěnému názvu organizace anebo k otisku razítka připojí vlastnoruční podpis s uvedením své funkce.
od 12. 6. 2012vznik první živnosti: 17. 4. 2012
| Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence | |
|---|---|
| Druh | živnost vázaná |
| Vznik oprávnění | 30. 3. 2016 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
| Obory činnosti |
|
| Druh | živnost volná |
| Vznik oprávnění | 17. 4. 2012 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.