Brána Jihlavy, příspěvková organizace

Firma Brána Jihlavy, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 2119, Krajský soud v Brně.

Základní údaje o subjektu

IČ:

09718044

Sídlo:

Divadelní 1365/4, Jihlava, 586 01

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 1. 2021

Aktuální kontaktní údaje Brána Jihlavy, příspěvková organizace Živé firmy

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 100 - 199 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
47 Maloobchod, kromě motorových vozidel
55 Ubytování
731 Reklamní činnosti
74200 Fotografické činnosti
7729 Pronájem a leasing ostatních výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
79901 Průvodcovské činnosti
855 Ostatní vzdělávání
90020 Podpůrné činnosti pro scénická umění

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 2119, Krajský soud v Brně

Obchodní firma

Brána Jihlavy, příspěvková organizace od 5. 3. 2021

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 5. 3. 2021

adresa

Divadelní 1365/4
Jihlava 58601 od 5. 3. 2021

Doplňková činnost

- podnájem nemovitého majetku včetně nebytových prostor a souvisejícího movitého majetku - podnájem prostor budovy k reklamním účelům - vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce - výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově - obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů - velkoobchod a maloobchod - zprostředkování obchodu a služeb - pronájem a půjčování věcí movitých - poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků - reklamní činnost, marketing a mediální zastoupení - fotografické služby - průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu - mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti - pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí - ubytovací služby - překladatelská a tlumočnická činnost - hostinská činnost - prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin - výroba a prodej vlastních výrobků a propagačních materiálů od 5. 3. 2021

Předmět činnosti

Zajišťuje výkon činností souvisejících s kulturním a společenským rozvojem města s cílem prohlubovat občanské a kulturně společenské aktivity občanů a uspokojovat jejich kulturní a společenské potřeby a využívat kulturu a kulturní dědictví jako nástroj vzdělávání a sociální koheze místního společenství. od 5. 3. 2021

Zajišťuje informovanost obyvatel a návštěvníků Jihlavy o nabídce ve městě v oblasti kultury, společenského života a trávení volného času. od 5. 3. 2021

Koordinuje rozvoj udržitelného cestovního ruchu a podílí se na rozvoji služeb, které podporují pozici města jako významné destinace v rámci Vysočiny i ČR. od 5. 3. 2021

Pořádá akce v oblasti kulturní, společenské, výchovné, zájmové, umělecké a vzdělávací, cestovního ruchu, zážitkové, osvětové, včetně zajištění dalších služeb bezprostředně souvisejících a případně ve spolupráci s jinými subjekty se může podílet na pořádání a organizaci, vše za předpokladu, že jde o naplnění hlavního účelu a předmětu činnosti; zajišťuje akce na základě žádosti zřizovatele, prostřednictvím věcně příslušného odboru Magistrátu města Jihlavy, po vzájemné dohodě. od 5. 3. 2021

Koordinuje udržitelný rozvoj v oblasti cestovního ruchu a kultury zahrnující zejména: a) analytickou činnost (sběr dat), b) koordinaci spolupráce subjektů z oblasti kultury a cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru, c) propagaci a prezentaci města na celonárodních a zahraničních trzích včetně propagační činnosti související s činností organizace, d) shromažďování informací o kulturním a turistickém potenciálu města, zajišťování jejich průběžné aktualizace a jejich zpracovávání a poskytování jednotlivým cílovým skupinám uživatelů, e) koordinaci činnosti turistických informačních center na území města, jejichž provoz zajišťuje, f) tvorbu a realizaci turistických produktů. od 5. 3. 2021

Naplňuje platné strategie města v oblastech týkajících se předmětu činnosti organizace. od 5. 3. 2021

Zajišťuje provoz a činnost v objektech a prostorách, které schvaluje zřizovatel, vždy za předpokladu, že jde o naplnění hlavního účelu a předmětu činnosti od 5. 3. 2021

Zajišťuje přístup k interním a externím informačním databázím a vnějším informačním zdrojům (internet) prostřednictvím telekomunikačního zařízení. od 5. 3. 2021

Organizuje pořízení předmětů a propagačních materiálů souvisejících s propagací města a jejich poskytování za účelem propagace města. od 5. 3. 2021

Organizuje výjezdy do zahraničí související s činností, pro kterou byla organizace zřízena. od 5. 3. 2021

Stanovuje a vybírá vstupné. od 5. 3. 2021

Spravuje webové portály (www.visitjihlava.eu a www.region-vysocina.cz). od 5. 3. 2021

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Ing. Soňa Krátká

ředitel

První vztah: 16. 1. 2024

vznik funkce: 1. 12. 2023

U Rybníčků 498/26, Jihlava, 586 01, Česká republika

Historické vztahy

Jakub Deml

ředitel

První vztah: 5. 3. 2021 - Poslední vztah: 16. 1. 2024

vznik funkce: 1. 1. 2021

zánik funkce: 1. 12. 2023

Bezručova 1596/2, Jihlava, 586 01, Česká republika

Statutární orgán je oprávněn jednat ve všech věcech jménem organizace.

od 5. 3. 2021
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).