IN REGIO z. ú.

Firma IN REGIO z. ú., ústav. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou O 190, Krajský soud v Českých Budějovicích. Její základní kapitál je ve výši 20 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

28129334

Sídlo:

Jiráskova 84, Týn nad Vltavou, 375 01

Právní forma:

Ústav

Datum vzniku:

5. 11. 2010

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
46900 Nespecializovaný velkoobchod
47190 Ostatní maloobchod v nespecializovaných prodejnách
731 Reklamní činnosti
79909 Ostatní rezervační a související činnosti j. n.
9499 Činnosti ostatních organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů j. n.

Obchodní rejstřík

Spisová značka

O 190, Krajský soud v Českých Budějovicích

Obchodní firma

IN REGIO, o.p.s. do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

Právní forma

Obecně prospěšná společnost do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

adresa

Jiráskova 84
Týn nad Vltavou 37501 od 4. 11. 2016

adresa

Jiráskova 84
Týn nad Vltavou 37501 do 4. 11. 2016 od 5. 11. 2010

Předmět podnikání

Zprostředkování obchodu a služeb Velkoobchod a maloobchod Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu a konferencích od 22. 6. 2025

podpora partnerství mezi samosprávami, neziskovými organizacemi a podnikatelskými subjekty do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

partnerská spolupráce s organizacemi pracujícími v CR na regionální, krajské, celorepublikové i mezinárodní úrovni (např. destinační managementy měst, JCCR, Czechtourism) do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

vzdělávací akce pro odbornou veřejnost do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

zpracování strategií a analýz zejména v cestovním ruchu do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

příprava a realizace marketingových strategií zvláště v cestovním ruchu do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

vytváření a provozování informačního systému cestovního ruchu do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

propagace nabídek a služeb v cestovním ruchu do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

prezentace regionu na veletrzích cestovního ruchu, workschopech a konferencích do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

Doplňková činnost

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona do 22. 6. 2025 od 5. 11. 2010

Předmět činnosti

Provozování tzv. Sociálního podniku, který má společensky prospěšný cíl zaměstnávání a sociální integraci osob z cílové skupiny (o zařazení podporované osoby rozhodne dle potřeb jednotlivce správní rada), vychází z principů sociálního podniku a zavazuje se řídit těmito principy tak, jak jsou uvedeny níže v této deklaraci sociálního podniku. O dílnách s pracovními místy zapojených v rámci Sociálního podniku rozhoduje správní rada. Posláním sociálního podniku je podpora zaměstnávání zdravotně postižených osob. Ústav bude usilovat o naplňování principů sociálního podniku následujícím způsobem: a) zaměstnávat osoby se znevýhodněním tak, aby podíl jejich pracovních úvazků tvořil min. 60 % přepočtených úvazků z celkového počtu zaměstnanců. Ústav zaměstnává zejména osoby se zdravotním postižením; b) podporovat profesní a osobnostní růst svých zaměstnanců se zvláštním zřetelem k potřebám zaměstnanců se znevýhodněním, jímž zajišťuje psychosociální podporu a spektrum podpůrných služeb; c) podněcovat zaměstnance k účasti na chodu ústavu. Zaměstnanci mají možnost vyjadřovat se ke strategii podniku a jsou informováni o dění v něm a o naplňování veřejně prospěšných cílů. Prostor k vyjádření mají přímou i anonymní formou; d) přednostně využívat místní zdroje, uspokojovat místní potřeby a přispívat k místnímu rozvoji, a to zejména skrze zaměstnávání místních obyvatel, orientaci na lokální trh (nákup od místních dodavatelů, lokální distribuce) a rozšiřování spektra lokálních sociálních a podpůrných služeb zejména pro místní obyvatele s postižením; e) reinvestovat min. 51 % zisku zpět do rozvoje sociálního podniku a na naplňování obecně prospěšných cílů organizace. Reinvestice jsou určeny zejména k vytváření nových pracovních míst pro osoby se znevýhodněním a k rozvoji těch stávajících, dále k profesnímu a osobnostnímu rozvoji zaměstnanců, rozvoji poskytovaných sociálních a podpůrných služeb, ale i nákupu nových technologií zaměřených na zvýšení ekologičnosti provozu a rovněž zlepšení pracovního prostředí zaměstnanců; f) aplikovat zásady environmentální výroby a spotřeby skrze využití přírodních materiálů a další zpracovávání odpadních materiálů, dále i skrze šetření materiálem a energiemi, využíváním obnovitelných zdrojů energie, orientací na lokální zdroje materiálů a lokální odběratele a také využitím recyklovatelných či recyklovaných materiálů ve výrobě; g) spolupracovat s místními i regionálními subjekty, zejména se samosprávami obcí, v nichž působí, ale také s ostatními lokálními sociálními podniky a neziskovými organizacemi a dalšími místními institucemi; h) tržby z prodeje výrobků a/nebo služeb tvoří alespoň 30 % z celkových výnosů podniku. od 22. 6. 2025

Účelem ústavu je poskytování služeb a podpory v oblasti cestovního ruchu, a to zejména těmito činnostmi (hlavní činnost): a) budování a provoz sociálně integračních center b) podpora partnerství mezi samosprávami, neziskovými organizacemi a podnikatelskými subjekty c) partnerská spolupráce s organizacemi pracujícími v ČR na regionální, krajské, celorepublikové i mezinárodní úrovni (např. destinační managementy měst, JCCR, Czechtourism, sociální a integrační podniky) d) vzdělávací akce pro odbornou veřejnost e) zpracování strategií a analýz zejména v cestovním ruchu a sociálním podnikání f) příprava a realizace marketingových strategií zvláště v cestovním ruchu a sociálním podnikání g) vytváření a provozování informačního systému cestovního ruchu a sociálního podnikání h) propagace nabídek a služeb v cestovním ruchu a sociálním podnikání i) prezentace regionu a sociálních a integračních podniků na veletrzích, workshopech od 22. 6. 2025

Kapitál

Základní kapitál

vklad 20 000 Kč

od 22. 6. 2025

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mgr. Jan Dudlíček

ředitel

První vztah: 22. 6. 2025

vznik funkce: 22. 6. 2025

Hartmanice 32, 373 65, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Historické vztahy

Ing Lucie Raab

Člen statutárního orgánu

První vztah: 30. 3. 2024 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

vznik funkce: 11. 6. 2015

zánik funkce: 20. 6. 2025

Pod kaštany 236/2, Praha, 160 00, Česká republika

Ing Lucie Raab

Člen statutárního orgánu

První vztah: 4. 9. 2019 - Poslední vztah: 30. 3. 2024

vznik funkce: 11. 6. 2015

Plzeňská 577/11, České Budějovice, 370 04, Česká republika

Ing Lucie Fialová

Člen statutárního orgánu

První vztah: 25. 8. 2018 - Poslední vztah: 4. 9. 2019

vznik funkce: 11. 6. 2015

Plzeňská 577/11, České Budějovice, 370 04, Česká republika

Ing Lucie Fialová

Člen statutárního orgánu

První vztah: 13. 10. 2017 - Poslední vztah: 25. 8. 2018

vznik funkce: 11. 6. 2015

Lannova tř. 17/15, České Budějovice, 370 01, Česká republika

Ing Lucie Fialová

Člen statutárního orgánu

První vztah: 1. 8. 2015 - Poslední vztah: 13. 10. 2017

vznik funkce: 11. 6. 2015

Plzeňská 577/11, České Budějovice, 370 04, Česká republika

Ředitel jedná za ústav samostatně.

od 22. 6. 2025

ředitel je statutárním orgánem společnosti, řídí činnost společnosti a jedná jejím jménem

do 22. 6. 2025 od 1. 8. 2015

Dozorčí rada

Historické vztahy

Jana Kučerová

člen dozorčí rady

První vztah: 21. 4. 2017 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 5. 11. 2010

zánik členství: 19. 6. 2025

Růžová 622, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Daniel Rosecký

člen dozorčí rady

První vztah: 10. 3. 2016 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 5. 11. 2010

zánik členství: 19. 6. 2025

Sudoměřice u Bechyně 26, 391 65, Česká republika

Jan Dudlíček

člen dozorčí rady

První vztah: 10. 8. 2015 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 5. 11. 2010

zánik členství: 19. 6. 2025

Hartmanice 32, 373 65, Česká republika

Jana Kučerová

člen dozorčí rady

První vztah: 16. 7. 2015 - Poslední vztah: 21. 4. 2017

vznik členství: 5. 11. 2010

Hlinecká 683, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Jana Kučerová

člen dozorčí rady

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 16. 7. 2015

vznik členství: 5. 11. 2010

Hlinecká 683, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Jan Dudlíček

člen dozorčí rady

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 10. 8. 2015

vznik členství: 5. 11. 2010

Hartmanice 32, 373 65, Česká republika

Daniel Rosecký

člen dozorčí rady

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 10. 3. 2016

vznik členství: 5. 11. 2010

Puklicova 981/11, České Budějovice, 370 04, Česká republika

Další vztahy firmy IN REGIO z. ú.

3 fyzické osoby

Ing. Hana Bromová

předseda správní rady

První vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 22. 6. 2025

vznik funkce: 22. 6. 2025

Malostranská 447, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Bohumil Toman

člen správní rady

První vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 22. 6. 2025

Vinařického náměstí 208, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Ing. Miroslav Jiříček

člen správní rady

První vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 22. 6. 2025

Chrášťany 28, 375 01, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Historické vztahy

Miroslav Jiříček

předseda správní rady

První vztah: 4. 11. 2016 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 5. 11. 2010

zánik členství: 19. 6. 2025

vznik funkce: 5. 11. 2010

zánik funkce: 19. 6. 2025

Chrášťany 28, 375 01, Česká republika

Stanislav Houdek

člen správní rady

První vztah: 2. 10. 2015 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 5. 11. 2010

zánik členství: 19. 6. 2025

Sudoměřice u Bechyně 8, 391 72, Česká republika

Jiří Netík

člen správní rady

První vztah: 15. 1. 2014 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

vznik členství: 5. 11. 2010

zánik členství: 19. 6. 2025

Čihovice 30, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Jiří Netík

člen správní rady

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 15. 1. 2014

vznik členství: 5. 11. 2010

Čihovice 30, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Stanislav Houdek

člen správní rady

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 2. 10. 2015

vznik členství: 5. 11. 2010

Sudoměřice u Bechyně 8, 391 72, Česká republika

Miroslav Jiříček

předseda správní rady

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 4. 11. 2016

vznik členství: 5. 11. 2010

vznik funkce: 5. 11. 2010

Chrášťany 28, 375 01, Česká republika

Zakladatel

Spolek pro rozvoj regionu

První vztah: 22. 6. 2025

Jiráskova 84, Týn nad Vltavou, 375 01

Další vztah k tomuto subjektu

  • Ing. Hana Bromová

    předsedkyně spolku

    Malostranská 447, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Zakladatel

Sdružení POMOC, z.s.

První vztah: 24. 7. 2021

Čihovice 30, Týn nad Vltavou Hněvkovice na levém břehu Vltavy, 375 01

Další 4 vztahy k tomuto subjektu

  • Ing Hana Bromová

    předseda spolku

    Malostranská 447, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

  • Ing. František Kobera

    člen kontrolní komise

    Pod Prachárnou 653, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

  • Pavel Hruška

    člen kontrolní komise

    Tyršova 33, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

  • Jiří Vornay

    člen kontrolní komise

    Sakařova 383, Týn nad Vltavou, 375 01, Česká republika

Zakladatel

Sdružení POMOC, z.s.

První vztah: 21. 11. 2015 - Poslední vztah: 24. 7. 2021

Čihovice 30, Týn nad Vltavou Hněvkovice na levém břehu Vltavy, 375 01

Zakladatel

Sdružení POMOC, z.s.

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 21. 11. 2015

Čihovice 30, Týn nad Vltavou Hněvkovice na levém břehu Vltavy, 375 01

Zakladatel

Spolek pro rozvoj regionu

První vztah: 5. 11. 2010 - Poslední vztah: 22. 6. 2025

Jiráskova 84, Týn nad Vltavou, 375 01

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 5. 11. 2010

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 5. 11. 2010
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).